چگونه گوگل را وادار کنیم که وب سایت جدید شما را فوراً ایندکس کند؟

ترافیک جستجوی ارگانیک برای رشد وب سایت و کسب و کار شما با سرعت بالای ایندکس صفحات حیاتی است.برخی تحقیقات ادعا می کنند که حدود 53 درصد از ترافیک سایت شما را می توان به جستجوی ارگانیک نسبت داد.اما اگر سایت شما اصلاً در نتایج جستجو نمایش داده نشود، آمار چندان مهم نیست.

چگونه سایت یا وبلاگ جدید خود را توسط گوگل ، بینگ و سایر موتورهای جستجو ایندکس می کنید؟

خوب، شما 2 انتخاب دارید.

شما می توانید از رویکرد “لاک پشت” استفاده کنید – فقط بنشینید و منتظر بمانید تا به طور طبیعی اتفاق بیفتد، اما این ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد.

یا برای افزایش نرخ تبدیل ، به بهبود حضور اجتماعی خود – و البته نوشتن و تبلیغ محتوای عالی و مفید توجه کنید

شما را نمی‌دانم، اما ما ترجیح می‌دهم سایت‌هایم را در سریع‌ترین زمان ممکن ایندکس کنیم، زیرا به من زمان بیشتری برای ایجاد مخاطب می‌دهد.این استراتژی‌ها دقیقاً همان روشی است که ما وبلاگ آموزش سئو خودمان را با همان سرعتی که انجام دادم به بیش از 20000 بازدیدکننده ماهانه رساندم!

می خواهید همین کار را انجام دهید؟

ادامه دهید، زیرا در این راهنمای گام به گام همه چیزهایی را که در مورد سئو و نحوه ایندکس | index سریع وب سایت خود یاد گرفته ام، به کار می برم!

بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.

رسانه پولی – استراتژی‌های پولی مؤثر با بازگشت سرمایه روشن.

من قصد دارم شما را در مورد نحوه وادار کردن گوگل به فهرست بندی سریع وب سایت ما راهنمایی کنم، که ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتر و رتبه بندی بالاتر را برای شما به ارمغان می آورد.

بیا شروع کنیم!

چرا برای ایندکس کردن سایت خود به گوگل نیاز دارید؟

اگر می خواهید سایت شما اصلاً در نتایج جستجو نشان داده شود، باید ایندکس شود.

با این حال، شما نمی خواهید سایت شما فقط یک بار ایندکس شود. شما می خواهید که موتورهای جستجو به فهرست بندی مجدد سایت شما ادامه دهند.

موتورهای جستجو مانند گوگل فقط به صورت خودکار به روز نمی شوند.

آن‌ها به عنکبوت‌ها متکی هستند – تکه‌های کوچکی از کدهای کامپیوتری که هر موتور جستجو برای «خزیدن» در وب ارسال می‌کند (از این رو، «عنکبوت»).

شما یک نرخ خزیدن یا بودجه خزیدن Crawl Budget مکرر و کارآمد می خواهید.

کار عنکبوت این است که به دنبال چیزهای جدید در وب بگردد و نسخه فهرست شده قبلی سایت شما را به روز کند. این “موارد جدید” می تواند یک صفحه جدید در یک سایت موجود، تغییر به یک صفحه موجود یا یک سایت یا وبلاگ کاملاً جدید باشد.

هنگامی که عنکبوت یک سایت یا صفحه جدید پیدا کرد، باید بفهمد که آن سایت یا صفحه جدید در مورد چیست.

در عصر وب اولیه، عنکبوت های موتورهای جستجو به اندازه امروز باهوش نبودند. شما می توانید یک عنکبوت را مجبور کنید که صفحه شما را بر اساس تعداد دفعاتی که یک عبارت جستجوی خاص (“کلمه کلیدی”) در صفحه ظاهر شده است، فهرست و رتبه بندی کند.

برای موفقیت محتوای امروزی، نمی توانید به این استراتژی های قدیمی بهینه سازی موتورهای جستجوگر تکیه کنید.

راهنمای نمایه سازی گوگل نمونه تاکتیک های قدیمی سئو

حتی لازم نیست کلمه کلیدی در بدنه خود صفحه باشد. بسیاری از افراد تنها با قرار دادن ده ها تنوع از نام تجاری در متا تگ های صفحه، برای نام تجاری بزرگترین رقیب خود رتبه بندی می کنند !خوشبختانه برای کاربران جستجوی گوگل و صاحبان وب سایت های اخلاقی، آن روزها مدت هاست گذشته است.

امروزه، پر کردن کلمات کلیدی و متا تگ شما را جریمه می کند، نه پاداش. و تگ های متا کلیدواژه در واقع جزئی از الگوریتم نیستند (اگرچه هنوز دلایل خوبی برای استفاده از آنها وجود دارد).

اگر مراقب نباشید، می توانید سایت خود را به طور کلی از فهرست نتایج گوگل خارج کنید – به این معنی که سایت شما اصلاً برای هیچ کلمه کلیدی رتبه ای نخواهد داشت.

این روزها، گوگل بیشتر به تجربه کاربر در سایت شما و قصد کاربر در پشت جستجو می پردازد – به عنوان مثال، آیا کاربر می خواهد چیزی بخرد (نیت تجاری) یا چیزی یاد بگیرد (نیت اطلاعاتی)؟

آنها حتی Page Experience را به یک فاکتور رتبه بندی تبدیل کردند.

اشتباه نکنید – کلمات کلیدی هنوز مهم هستند. به گفته برایان دین از Backlinko، عوامل دیگر نیز مهم هستند – این موارد شامل مواردی مانند لینک های ورودی با کیفیت، سیگنال های اجتماعی (البته نه به طور مستقیم) و کد معتبر در تمام صفحات شما می شود.

اگر عنکبوت ها در وهله اول نتوانند به موتورهای جستجو بگویند صفحات شما در آنجا هستند، هیچ کدام از اینها مهم نخواهد بود، به این معنی که در نتایج جستجو نشان داده نمی شوند.

به همین دلیل است که نمایه سازی وب سایت بسیار مهم است.

به بیان ساده، نمایه سازی روشی است که عنکبوت برای جمع آوری و پردازش تمام داده ها از صفحات و سایت ها در طول خزیدن خود در وب است.

نمایه سازی مکرر نتایج جستجوی شما را بهبود می بخشد.

عنکبوت اسناد و تغییرات جدید را یادداشت می‌کند، که سپس به فهرست قابل جستجوی Google اضافه می‌شود. این صفحات فقط در صورتی اضافه می شوند که حاوی محتوای باکیفیت باشند و با انجام کارهای مبهم مانند پر کردن کلمات کلیدی یا ایجاد یک سری پیوند از منابع نامعتبر، هیچ هشداری را ایجاد نکنند.

وقتی عنکبوت تغییری را در وب‌سایت شما می‌بیند، هم محتوای (متن) صفحه و هم مکان‌های موجود در صفحه که عبارت‌های جستجو در آن قرار می‌گیرند را پردازش می‌کند. همچنین تگ عنوان، متا تگ و ویژگی های alt را برای تصاویر تجزیه و تحلیل می کند.

سپس آن عنکبوت آن محتوا را به گوگل اضافه می‌کند یا «نمایه‌گذاری» یا«index» می‌کند.

این به طور خلاصه نمایه سازی است. این یک ابزار ضروری وب مستر است.

زمانی که کاربر جستجو با تایپ کلمات کلیدی جستجو به دنبال اطلاعات می‌گردد، الگوریتم گوگل کار می‌کند. سپس الگوریتم تصمیم می گیرد که یک صفحه را در مقایسه با سایر صفحات مرتبط با آن کلمات کلیدی در کجا رتبه بندی کند.

هر چند وقت یکبار سایت شما ایندکس می شود می تواند بر عملکرد شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارد. می‌خواهید مطمئن شوید که آخرین محتوای شما همیشه برای کسانی که جستجو می‌کنند و عنکبوت‌های Google در دسترس است.

این نسخه کوتاه و تا حدودی ساده شده نحوه یافتن، تجزیه و تحلیل و نمایه سازی سایت های جدید مانند سایت شما توسط گوگل است.

بسیاری از موتورهای جستجوی دیگر، مانند بینگ یا یاهو، رویه‌های مشابهی را دنبال می‌کنند، اگرچه ممکن است تغییراتی در جزئیات وجود داشته باشد زیرا هر کدام الگوریتم خاص خود را دارند.

چه عواملی در ایندکس وب سایت اهمیت دارند؟

شما یک نرخ شاخص کارآمد برای وب سایت خود می خواهید.

این بدان معناست که شما می خواهید عنکبوت های موتورهای جستجو پس از انتشار در سریع ترین زمان ممکن محتوای جدید شما را پیدا کنند.

می‌توانید با ورود به کنسول جستجو، بررسی کنید که Google چند بار در صفحات شما خزیده است.

در کنسول جستجو، روی وب سایت خود کلیک کنید. سپس روی Settings > Crawl Stats > Open Report کلیک کنید. تعدادی نمودار مانند این را خواهید دید:

گوگل چند بار به سایت شما برای ایندکس می آید؟
گوگل چند بار به سایت شما برای ایندکس می آید؟

نمودار اول نشان می دهد که گوگل هر چند وقت یک بار در سایت شما خزیده است.

آن نمودار – «درخواست‌های خزیدن» – نشان می‌دهد که Google هر روز چقدر در سایت من می‌خزد.

به عنوان یک قاعده کلی، هر چه بیشتر خزیدن بهتر است.

با این حال، مواردی وجود دارد که خزیدن بیش از حد می تواند منابع سرور شما را بیش از حد بارگذاری کند. معمولاً به جای مشکل در عنکبوت‌های Google، نتیجه یک پیکربندی نادرست سرور است.

اگرچه این بسیار نادر است، بنابراین احتمالاً نیازی به نگرانی در مورد آن نخواهید داشت. اگر این اتفاق برای شما می‌افتد، Google به شما اجازه می‌دهد تا نرخ خزیدن (فقط پایین، نه بالا) را تغییر دهید.

پس چگونه نرخ خزیدن خود را افزایش دادم؟

من اخیراً پست‌های زیادی ارسال کرده‌ام و محتوای قدیمی‌تر را به‌روزرسانی می‌کنم، بنابراین Google مشتاق است تا همه به‌روزرسانی‌ها و تغییرات من را تا جایی که می‌تواند سریع دریافت کند. این یاد می گیرد که بیشتر با من تماس بگیرد.

ما همچنین در ماه مهر به یک میزبان وب جدید تغییر سرور دادیم که بسیار سریعتر از میزبان قبلی ما است.

هرچه سایت شما سریعتر بارگذاری شود، گوگل سریعتر می تواند وارد شود و آن را ایندکس کند!

گوگل می خواهد بهترین وب سایت ها را به کاربران خود توصیه کند. به دنبال سایت هایی است که تجربه کاربری خوبی ارائه می دهند . در حالی که فاکتورهای زیادی را شامل می شود، محتوای با کیفیت و سرعت بارگذاری سایت بسیار مهم است.

به بیان ساده:

  • سایت سریعتر = تجربه کاربری بهتر.
  • تجربه کاربری بهتر = رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو.

مهمتر از هر چند وقت یکبار ایندکس کردن سایت توسط گوگل این است که چند صفحه ایندکس می شود. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان بسیاری از صفحات سایت شما ایندکس شده اند.(نگران نباشید، نقشه سایت شما از این موضوع مراقبت می کند)

مرحله 1: آیا سایت من از قبل ایندکس شده است؟

مگر اینکه یک سایت کاملاً جدید راه اندازی کنید، احتمالاً وب سایت شما قبلاً ایندکس شده است.

اگر مطمئن نیستید، در اینجا نحوه پیدا کردن آن آورده شده است.

ساده ترین راه برای بررسی این موضوع جستجوی site:yourdomain.com در گوگل است. اگر گوگل بداند که سایت شما وجود دارد و قبلاً آن را خزیده است، لیستی از نتایج مشابه نتایج seoword.org را در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

آیا سایت من از قبل ایندکس شده است؟
آیا سایت من از قبل ایندکس شده است؟

ببینید آیا سایت شما توسط گوگل ایندکس شده است یا خیر

اگر گوگل هنوز سایت شما را پیدا نکرده باشد، به هیچ وجه نتیجه ای مانند این نخواهید داشت:

سایت ما توسط گوگل ایندکس شده است

اگر سایت شما از قبل ایندکس شده است، عالی است، اما احتمالاً جای بهبود وجود دارد.

بقیه مراحل این راهنما به شما کمک می کند مطمئن شوید که سایت شما با پتانسیل کامل خود ایندکس شده است.

مرحله 2: نصب و راه اندازی گوگل آنالیتیکس Google Analytics و کنسول جستجو

گوگل آنالیتیکس: آمارهای مربوط به وب سایت شما مانند بازدیدکنندگان، زمان صرف شده در سایت، صفحاتی که به آنها نگاه کرده اند، از کجا آمده اند و غیره را اندازه گیری می کند.

کنسول جستجوی گوگل (که قبلا به عنوان ابزارهای وب مستر گوگل شناخته می شد): به شما امکان می دهد جنبه های مختلف وب سایت خود را مانند آخرین بار خزیدن، هرگونه خطای نمایه سازی، مسائل امنیتی و غیره نظارت کنید.

کنسول جستجو همچنین به شما امکان می دهد برخی از جنبه های کلیدی نحوه نمایش خود را در نتایج جستجو مدیریت کنید و نقشه های سایت را به صورت دستی ارسال کنید – در ادامه این مقاله همه این موارد را پوشش خواهم داد.

اما ابتدا بیایید راه اندازی کنیم.

در گوگل ثبت نام کنید تا ببینید سایت شما ایندکس شده است یا خیر

سپس روی Sign Up کلیک کنید.نام وب سایت و URL خود را وارد کنید، سپس روی دریافت شناسه پیگیری در پایین صفحه کلیک کنید.برای تایید با گوگل آنالیتیکس کافیست آن را انتخاب کرده و بر روی تایید کلیک کنید. Google حساب Analytics شما را بررسی می کند تا مطمئن شود شما همانی هستید که می گویید، و اگر هستید، یک پیام موفقیت آمیز خواهید دید. اطمینان حاصل کنید که از همان حساب Google با کنسول جستجو استفاده می کنید که با Analytics استفاده می کنید.این فرآیند هنوز با روش آپلود فایل HTML بسیار آسان است

نصب گوگل آنالیتیکس
نصب گوگل آنالیتیکس

مرحله 3: یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید

داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوای مکتوب که بر نتایج جستجو متمرکز باشد به نفع خودتان است.

همه آن چیزها کاملاً درست است. برای من، زمانی که یک برنامه عملیاتی مکتوب داشته باشم که بتوانم به آن رجوع کنم و موفقیت خود را پیگیری کنم، خیلی بیشتر در مسیر حرکت احساس موفقیت می کنم.یک استراتژی محتوای مستند و تقویم محتوای، علاوه بر تمرکز شما بر روی اهدافتان، به شما کمک می کند تا با ایجاد صفحات جدید محتوا، صفحات سایت خود را ایندکس کنید.یک مطالعه نشان داد که شرکت‌هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، از نرخ تبدیل شش برابر بیشتر بهره می‌برند .تمام تلاش خود را برای انتشار محتوای ارزشمند، جالب و مفید انجام دهید و سپس هر کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که مشتریان بالقوه شما آن را می بینند.

در اینجا یک مثال است.

وقتی یک اینفوگرافیک حرفه‌ای را در سایت خود ایجاد و منتشر می‌کنم و در صفحه وب دیگری با پیوندی به صفحه من به اشتراک گذاشته می‌شود، «اعتبار» بازاریابی محتوا برای هر دو پست دریافت می‌کنم.

از آنجایی که یک اینفوگرافیک است، به احتمال زیاد مخاطبانم را در هر دو سایت درگیر می کنم.

اینفوگرافیک ها یکی از بالاترین نرخ تعامل خواننده را دارند. ثابت شده است که اکثر مردم زمان بیشتری را صرف دیدن اینفوگرافیک ها نسبت به خواندن متن روی صفحه می کنند.

اما شما کاملاً دارید این را می خوانید، درست است؟!

اینفوگرافیک ها 3 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.وقتی استراتژی بازاریابی محتوای خود را تنظیم می کنید، وبلاگ نویسی قطعاً باید در لیست باشد.اما شما همچنین باید محتوایی را که در وب سایت های دیگر منتشر می کنید نیز در نظر بگیرید. این نه تنها به رشد ترافیک شما کمک می کند، بلکه به سرعت ایندکس و به دست آوردن لینک های ورودی نیز کمک می کند.

در اینجا چند نمونه از محتوای خارج از سایت برای ورود به برنامه خود آورده شده است:

  • پست های مهمان در سایت های دیگر در جایگاه شما
  • بیانیه های مطبوعاتی ارسال شده به سایت هایی که این نوع محتوا را منتشر می کنند
  • مقالات در سایت‌های با کیفیت بالا توجه: در اینجا مراقب باشید – اکثریت قریب به اتفاق فهرست‌های راهنمای مقاله کیفیت بالایی ندارند و در واقع می‌توانند به برند، شهرت و سئو شما آسیب بزنند
  • برخی از دایرکتوری های معتبر Medium و HubPages هستند.
  • ویدیوهای میزبانی شده در Vimeo یا کانال YouTube شما

مطمئناً هر محتوایی که نام یا برند خود را روی آن قرار می دهید باید با کیفیت و در یک سایت معتبر منتشر شده باشد.در غیر این صورت، هدف بهینه سازی موتورهای جستجو را شکست می دهید و به ترافیک و برند خود در این فرآیند آسیب می رسانید.محتوایی که در سایت‌های «هرزنامه» با پیوندی به سایت شما منتشر می‌شود، به نتایج جستجوی Google نشان می‌دهد که سایت شما نیز اسپم است.

نمونه‌هایی از سایت‌های معتبر برای پست مهمان؟

می‌توانند فوربس، کارآفرین، مجله Smashing و غیره باشند. اینها وب‌سایت‌های معروفی هستند که به محتوای با کیفیت شهرت دارند، دقیقاً همان چیزی است که شما می‌خواهید با نام تجاری خود مرتبط شود.

می‌توانند فوربس، کارآفرین، مجله Smashing و غیره باشند

مکان های که نباید برای پست مهمان کار کنید؟

سایت‌هایی پر از پرچم‌های قرمز با کیفیت پایین: مملو از تبلیغات، اشتباهات گرامری یا املایی زیاد، یا در صنعتی که می‌خواهید هدف قرار دهید ناشناخته هستند.من نمی‌خواهم نامی در اینجا بیاورم، اما عقل شما باید به اندازه ای باشد که به شما بگوید یک سایت اسپم چیست.

تقویم محتوا شامل چه مواردی باید باشد؟

یک برنامه بازاریابی محتوا که به خوبی فکر شده باشد به شما کمک می‌کند تا برای انتشار محتوای بیشتر عجله نکنید.

  • اهداف شما چه هستند؟
  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ پروفایل ها یا شخصیت های مشتری برای درک مخاطبان شما و آنچه می خواهند/نیاز دارند ضروری هستند.
  • چه نوع محتوایی تولید خواهید کرد؟ شما می خواهید مطمئن شوید که نوع محتوایی را ارائه می دهید که مخاطبان هدف شما می خواهند ببینند.
  • کجا منتشر خواهد شد؟ البته، شما محتوای خود را در وب سایت خود میزبانی خواهید کرد، اما ممکن است بخواهید به سایت های دیگر دسترسی داشته باشید یا از پلتفرم هایی مانند YouTube ، LinkedIn و Slideshare استفاده کنید.
  • هر چند وقت یکبار محتوای خود را منتشر خواهید کرد؟ خیلی بهتر است که یک مقاله خوب نوشته شده و با کیفیت بالا در هفته به طور مداوم تولید کنید تا اینکه هر روز به مدت یک هفته منتشر کنید و سپس برای یک ماه چیزی منتشر نکنید. سازگاری کلیدی است.
  • چه سیستم هایی را برای انتشار محتوای خود اتخاذ خواهید کرد؟ سیستم ها اساساً فقط روال ها و مراحل تکرار شونده برای تکمیل یک کار پیچیده هستند. آنها به شما کمک می کنند در زمان صرفه جویی کنید و محتوای خود را سریعتر بنویسید ، بنابراین می توانید طبق برنامه بمانید. هر چیزی که به شما کمک کند محتوا را در زمان کمتری بدون کاهش کیفیت منتشر کنید، نتیجه شما را بهبود می بخشد.
  • از چه ابزارهایی استفاده خواهید کرد؟ ابزارها و فناوری وبلاگ نویسی/محتوا را که استفاده می کنید و نحوه قرار گرفتن آنها در سیستم شما را شامل کنید.
  • هنگامی که برنامه بازاریابی محتوای خود را مستند کردید، انتشار محتوای عالی در یک برنامه زمانی ثابت آسان تر خواهید بود. این به صفحات وب جدید سایت شما کمک می کند تا سریعتر ایندکس شوند.

مرحله 4: وبلاگ نویسی را شروع کنید

ساده است: وبلاگ ها ماشین های سئوی سخت کوش هستند. محتوای وبلاگ سریعتر از صفحات استاتیک خزیده و نمایه می شود.

وبلاگ ها همچنین ترافیک بیشتری را وارد می کنند. کسب و کارهایی که به طور منظم وبلاگ می نویسند، 55 درصد بیشتر از آنهایی که این کار را انجام نمی دهند، بازدیدکننده بیشتری برای سایت خود ایجاد می کنند.

وبلاگ نویسی برای هر نوع کسب و کار، صنعت یا جایگاهی و همچنین تقریباً برای همه مدل های تجاری – حتی سایت های B2C و تجارت الکترونیکی کار می کند .

از متعهد شدن به وبلاگ نترسید.

بله، این نیاز به تلاش مداوم دارد. شما باید پست های وبلاگ با کیفیت بالا و عمیق را به طور منظم بنویسید (یا برون سپاری کنید).

ما دریافتیم که پاداش‌ها کاملاً ارزشش را دارند.

اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، وبلاگ نویسی نباید خیلی پیچیده یا دشوار باشد.

به عنوان مثال، هنگامی که یک صفحه محصول جدید ایجاد می کنید، یک پست وبلاگ در مورد محصول جدید بنویسید و منتشر کنید. تصاویر با کیفیت محصول را اضافه کنید و به صفحه محصول لینک دهید. این به صفحه محصول کمک می کند تا سریعتر توسط موتورهای جستجو ایندکس شود.

یکی دیگر از استراتژی های وبلاگ نویسی عالی برای تجارت الکترونیک این است که هر بار که مشتری از شما سوالی می پرسد، یک پست بنویسید.

برای آگاهی بیشتر از یک استراتژی فروش محور، پیوند پست وبلاگ را با سایر وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران به اشتراک بگذارید تا همه چیز را به اطلاع برسانید. شاید آنها بخواهند محصول شما را در وبلاگ خود نشان دهند، که باز هم منبع بسیار خوبی برای پیوندها و ترافیک است و بر میزان خزیدن شما تأثیر مثبت خواهد داشت.

وبلاگ نویسی را شروع کنید

مرحله 5: از پیوندهای داخلی در وب سایت خود استفاده کنید

پیوندهای داخلی، یعنی پیوند دادن به صفحات در وب سایت خود، راه عالی دیگری برای ایندکس شدن سریع و افزایش موقعیت شما در نتایج جستجوی ارگانیک است.

یکی از منابع بسیار واضح پیوندهای داخلی، ناوبری وب سایت شما است.

مهم است که ناوبری وب سایت خود را به گونه ای ساختار دهید که برای گوگل منطقی باشد.

پیمایش شما باید از یک جریان قابل پیش بینی مانند صفحه اصلی -> دسته -> صفحه فرعی پیروی کند.

همه عناصر باید آشکارا مرتبط باشند. بنابراین اگر شما یک طراح وب هستید، ناوبری شما ممکن است به این شکل باشد.

صفحه اصلی -> خدمات طراحی وب -> طراحی وردپرس

ببینید اینها چگونه به هم مرتبط هستند و معنی دارند؟

یکی دیگر از عوامل کلیدی این است که URL های خود را به درستی ساختار دهید . قانون سرانگشتی گوگل این است که آنها تا حد امکان ساده و سرراست باشند.

بنابراین اگر برای شما، یک منطقی است، باید برای گوگل نیز منطقی باشد.

یکی دیگر از راه های عالی برای پیوند دادن به محتوای خود، در پست های وبلاگ است.

مردم معمولاً عبارات وبلاگ خود را به موضوعات مرتبط پیوند می دهند، مثلاً اگر بخواهم اطلاعات بیشتری در مورد ساختار URL به شما ارائه دهم .

یا می توانم خطی مانند این ایجاد کنم:

از پیوندهای داخلی در وب سایت خود استفاده کنید

مطالب مرتبط: دامین اتوریتی دستکاری شده را چطور تشخیص دهم؟

این پیوندها را ایجاد می کند که باعث می شود عنکبوت های گوگل دوباره برگردند و دوباره در آن صفحات بخزند. همچنین، به طور مثبت به تجربه کاربر اضافه می کند. خوانندگان شما از منابع بیشتر قدردانی خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که همیشه تجربه کاربری را در ذهن داشته باشید . این با سئو همراه است. گوگل همه این قوانین و روش های کار را دارد زیرا سعی می کند بهترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهد و پاسخ هایی را که به دنبال آن هستند به آنها بدهد.

شما باید روی همین موضوع تمرکز کنید!

مرحله 6: اشتراک گذاری اجتماعی محتوای خود را ارتقا دهید

به طور طبیعی، واداشتن مردم به اشتراک گذاری محتوای شما در رسانه های اجتماعی چیز خوبی است. مطمئناً نیازی نیست شما را در این مورد متقاعد کنم!

محتوای شما را در معرض دید افراد جدید قرار می دهد، آنها را به وب سایت شما جذب می کند، و این همان محتوایی است که مردم بیشتر دوست دارند ببینند.

اما اشتراک‌گذاری پست‌های خود در رسانه‌های اجتماعی مزایای سئو نیز دارد، زیرا پیوندهایی را به محتوای شما ایجاد می‌کند.

که اگر دقت کرده باشید… به عنکبوت های گوگل می گوید که سایت شما را ایندکس کنند

اگر قبلاً آن را حدس زده اید، امتیازهای جایزه.

در مورد اینکه چقدر پیوندهای رسانه های اجتماعی در رتبه بندی های جستجوی ارگانیک نقش دارند، بحث هایی وجود دارد.

گوگل اظهارات متفاوتی در این زمینه دارد و می‌گوید که در ابتدا در سال 2015 به هیچ وجه پست‌های رسانه‌های اجتماعی را برای رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک لحاظ نکرده‌اند و بعداً اعلام کردند که این کار را انجام داده‌اند .

بله، ما از آن به عنوان یک سیگنال استفاده می کنیم. به عنوان یک سیگنال در رتبه بندی ارگانیک و خبری ما استفاده می شود. ما همچنین از آن برای ارتقای جهانی اخبار خود با علامت گذاری تعداد افرادی که یک مقاله را به اشتراک گذاشته اند استفاده می کنیم.

مت کاتس از شهرت سابق گوگل چند سال پیش گفت :

من یک ویدیو در ماه می 2010 فیلمبرداری کردم که در آن گفتم که ما از ” رسانه های اجتماعی ” به عنوان سیگنال استفاده نکردیم، و در آن زمان از آن به عنوان سیگنال استفاده نکردیم، اما اکنون، ما این را در دسامبر 2010 ضبط می کنیم. و ما از آن به عنوان یک سیگنال استفاده می کنیم.

از سوی دیگر، بینگ در مورد نحوه استفاده از پیوندهای رسانه های اجتماعی در رتبه بندی نتایج جستجو، که به عنوان “سیگنال های اجتماعی” شناخته می شود، بسیار واضح است.

بسیاری از بازاریابان معتقدند سیگنال های اجتماعی یک عامل رتبه بندی قابل توجه است و من یکی از آنها هستم .

اشتراک گذاری اجتماعی به من کمک کرد تا وبلاگم را به طور قابل توجهی رشد دهم. وقتی seoword.org را راه‌اندازی کردم، از هیچ شروع کردم و به سرعت مخاطبانم را در عرض 2 ماه به 30000 خواننده ماهانه رساندم.

من بسیاری از موفقیت خود را به اشتراک گذاری اجتماعی و رشد مثبت سئو که از سیگنال های اجتماعی، پیوندها و افزایش سرعت نمایه سازی صفحات به دست آوردم، نسبت می دهم.

وقتی نوبت به آن می رسد، به هر حال اشتراک گذاری اجتماعی مزایای دیگری برای وب سایت شما دارد، پس فقط این کار را انجام دهید!

مرحله 7: یک پلاگین نقشه سایت اضافه کنید تا گوگل سایت شما را ایندکس کند

ابتدا اجازه دهید در مورد چیستی نقشه سایت صحبت کنیم.

شما بدون شک کلمه “سایت مپ” را قبلاً دیده اید – اما شاید هرگز دقیقاً معنی آن و ارتباط آن با بهینه سازی موتورهای جستجو را نمی دانستید.

نقشه سایت فایلی است که به گوگل در مورد فایل های وب سایت شما، از جمله نحوه ارتباط آنها با یکدیگر می گوید. این کار خزیدن و فهرست کردن سایت شما را برای گوگل آسان تر می کند.

نقشه سایت اساساً فهرستی در قالب (XML) از تمام صفحات سایت شما است . عملکرد اصلی آن این است که به موتورهای جستجو اطلاع دهد زمانی که چیزی تغییر می کند – یا یک صفحه وب جدید یا تغییرات در یک صفحه خاص – و همچنین اینکه موتور جستجو هر چند وقت یکبار باید تغییرات را بررسی کند.

آیا نقشه سایت بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد؟ آنها می توانند، اما فقط اندکی.

آنها به سایت شما کمک می کنند تا سریعتر با نرخ خزیدن کارآمدتر ایندکس شود.

در دنیای جستجوی امروزی، افسانه های سئو زیادی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. اما یک چیز ثابت باقی می‌ماند: اگر همه چیز برابر باشد، محتوای عالی به اوج می‌رسد.

نقشه سایت به محتوای شما کمک می کند تا خزیده شود و ایندکس شود تا بتواند سریعتر به بالای SERP ها برود، طبق وبلاگ Google Webmaster .

به قول خود گوگل، “ارسال نقشه سایت به شما کمک می کند مطمئن شوید که گوگل از URL های سایت شما اطلاع دارد.”

آیا این تضمینی است که سایت شما بلافاصله ایندکس می شود؟ خیر. اما قطعا یک ابزار وبمستر موثر است که در این فرآیند کمک می کند.

کیسی هنری تعجب کرد که نقشه‌های سایت چقدر بر نرخ خزیدن و نمایه‌سازی تأثیر می‌گذارند ، بنابراین تصمیم گرفت آزمایشی کوچک انجام دهد.

کیسی با یکی از مشتریان خود که یک وبلاگ نسبتاً محبوب را با استفاده از افزونه Google XML Sitemaps Generator وردپرس اجرا می کرد صحبت کرد.با اجازه مشتری، کیسی یک اسکریپت ردیابی را نصب کرد که اقدامات Googlebot را در سایت ردیابی می کرد. همچنین زمان دسترسی ربات به نقشه سایت، زمان ارسال نقشه سایت و هر صفحه ای که خزیده شده بود را ردیابی می کرد. این داده ها همراه با مهر زمانی، آدرس IP و عامل کاربر در یک پایگاه داده ذخیره می شدند.

 یک پلاگین نقشه سایت اضافه کنید تا گوگل سایت شما را ایندکس کند

مشتری فقط برنامه منظم پست خود را ادامه داد (حدود دو یا سه پست در هر هفته).

کیسی نتایج آزمایش خود را تا آنجا که به بهینه سازی موتورهای جستجو مربوط می شود، «شگفت انگیز» نامید.

اما خودتان قضاوت کنید: وقتی نقشه سایتی ارسال نشد، گوگل به طور متوسط ​​1375 دقیقه طول کشید تا محتوای جدید را پیدا کند، بخزد و فهرست کند.

و نقشه های سایت به گوگل کمک می کند تا زمان خزیدن وب سایت را فهرست کند

ولی وقتی نقشه سایت ارسال شد؟ این میانگین به 14 دقیقه کاهش یافت.

نقشه های سایت به گوگل کمک می کند تا زمان خزیدن وب سایت را فهرست کند

هر چند وقت یک بار باید به گوگل بگویید که با ارسال نقشه سایت جدید، تغییرات را بررسی کند؟ هیچ قانون وجود ندارد.

با این حال، انواع خاصی از محتوا نیاز به خزیدن و نمایه سازی مکرر دارند.

برای مثال، اگر محصولات جدیدی را به یک سایت تجارت الکترونیک اضافه می‌کنید و هر کدام صفحه محصول خاص خود را دارند، می‌خواهید که Google مرتباً بررسی کند و نرخ خزیدن را افزایش دهد. همین امر در مورد سایت هایی که به طور منظم اخبار داغ یا فوری را منتشر می کنند که دائماً در جستجوهای بهینه سازی موتورهای جستجو رقابت می کنند صادق است.

اما راه بسیار آسان تری برای ایجاد و ارسال نقشه سایت وجود دارد. اگر از وردپرس استفاده می کنید، به سادگی افزونه Google XML Sitemaps را نصب و استفاده کنید .

تنظیمات آن به شما این امکان را می دهد که به افزونه آموزش دهید که نقشه سایت چقدر باید ایجاد، به روز شود و به موتورهای جستجو ارسال شود. همچنین می تواند فرآیند را برای شما خودکار کند، به طوری که هر زمان که صفحه جدیدی را منتشر می کنید، نقشه سایت به روز شده و ارسال می شود.

سایر ابزارهای نقشه سایت که می توانید استفاده کنید عبارتند از XML Sitemaps Generator ، یک ابزار آنلاین که باید برای هر نوع وب سایتی کار کند.

هنگامی که نقشه سایت خود را دارید، می خواهید آن را به کنسول جستجوی Google ارسال کنید ، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مرحله 8: یک نقشه سایت را به کنسول جستجو ارسال کنید

اطمینان از به روز بودن نقشه سایت شما با کنسول جستجوی گوگل بسیار مهم است. من دوست دارم هر 2 هفته یکبار یا حداقل ماهانه یک بار بروم و آن را به روز کنم.

هنوز برای کنسول جستجوی گوگل ثبت نام نکرده اید؟ به مرحله 2 برگردید تا ببینید چگونه.

روی URL کلیک کنید تا به داشبورد آن سایت بروید. در سمت چپ، در قسمت “Index” روی “Sitemaps” کلیک کنید. نقشه‌های سایت را که قبلاً به Google ارسال شده‌اند و همچنین یک نقشه سایت جدید اضافه خواهید کرد.

برای مرحله بعدی، به URL نقشه سایت خود نیاز دارید. اگر از افزونه ای برای وردپرس استفاده می کنید، این اطلاعات در تنظیمات افزونه در دسترس خواهد بود.

به طور معمول، آدرس اینترنتی yourdomain.com/sitemap.xml است.

همانطور که در بالا ذکر کردم، می توانید از وب سایتی مانند XML-Sitemaps.com نیز برای ایجاد آن استفاده کنید. برای انجام این کار، فقط URL خود را وارد کنید و زمان فرکانس تغییر را انتخاب کنید.

فرکانس تغییر فقط به گوگل می گوید که هر چند وقت یکبار باید سایت شما را ایندکس کند. این صرفاً یک پیشنهاد به گوگل است و این به عنکبوت بستگی دارد که تعیین کند چه زمانی دوباره برای ایندکس کردن سایت شما باز خواهد گشت.

وب سایت فهرست ابزار نقشه سایت

هنگامی که فایل sitemap.xml را به شما داد، آن را از طریق FTP در وب سایت خود آپلود کنید.

هنگامی که URL نقشه سایت خود را دریافت کردید، آن را در کنسول جستجوی گوگل وارد کنید.

پس از ارسال آن، این مورد را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد.

راهنمای وب سایت فهرست، نقشه سایت گوگل را ارسال کنید

هنگامی که Google فهرست‌بندی آن را به پایان رساند، ستون پردازش شده از حالت انتظار به تاریخی که ایندکس شده است تغییر می‌کند.

همانطور که می بینید، از 473 صفحه وب من فقط 294 صفحه ایندکس شد! امیدوارم عنکبوت تعداد بیشتری از آنها را در این خزیدن ببرد. با این حال، اگر آمار مشابهی را مشاهده کردید، نگران نباشید – برخی از آن صفحات احتمالاً صفحاتی هستند که به هر حال نمی خواهید ایندکس شوند (برای جزئیات به مرحله 17 مراجعه کنید!).

عادت کنید حداقل هر ماه یک نقشه سایت جدید ارسال کنید.

همچنین می توانید از ابزارهای وب مستر بینگ برای انجام همین کار برای بینگ استفاده کنید. خوب است که همه پایگاه های خود را پوشش دهید، به خصوص که بینگ پس از گوگل دومین موتور جستجوی محبوب است!

مرحله 9: ایجاد کانال های رسانه های اجتماعی

آیا پروفایل های رسانه های اجتماعی را برای سایت یا وبلاگ خود تنظیم کرده اید؟ اگر نه، الان وقتشه

چرا؟ زیرا همانطور که در مرحله 6 آموختیم، یکی از اجزای بهینه سازی موتور جستجو توجه به سیگنال های اجتماعی است.

این سیگنال ها می توانند موتورهای جستجو را ترغیب کنند تا سایت جدید شما را بخزند و فهرست کنند.

علاوه بر این، سیگنال های اجتماعی به شما کمک می کند تا صفحات خود را در نتایج جستجو بالاتر رتبه بندی کنید.

در حال حاضر واضح است که یک برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی جامد به سئو کمک می کند . اما پروفایل های اجتماعی برای وب سایت شما مکان دیگری را برای افزودن لینک به سایت یا وبلاگ خود در اختیار شما قرار می دهد.

نمایه‌های توییتر، صفحات فیس‌بوک، نمایه‌های لینکدین یا صفحات شرکت، نمایه‌های Pinterest، کانال‌های یوتیوب، و به‌ویژه نمایه‌ها یا صفحات +Google – همه این‌ها به راحتی ایجاد می‌شوند و مکان‌هایی ایده‌آل برای افزودن پیوندهایی هستند که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند.

اگر نمی‌خواهید برای سایت یا وبلاگ جدید خود نمایه‌های جدیدی در سایت‌های اجتماعی ایجاد کنید، می‌توانید برای افزایش نرخ خزیدن، پیوند سایت جدید را به نمایه‌های موجود خود اضافه کنید.

با این حال، ایجاد پروفایل های جدید برای پروژه ها را به شدت توصیه می کنم. جدا از اینکه برای سئو خوب است، برای برندسازی نیز عالی خواهد بود .

این احتمالاً ناگفته نماند، اما اگر آن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را ایجاد می‌کنید، آماده باشید که آنها را به طور منظم با محتوای جدید نیز به‌روزرسانی کنید.

مرحله 10: از robots.txt استفاده کنید

اگر کدنویس یا توسعه‌دهنده متخصص نیستید، ممکن است فایلی به نام “robots.txt” را در فایل‌های دامنه خود مشاهده کرده باشید و از خود پرسیده باشید که چیست و چه می‌کند.

بخش “آنچه که هست” بسیار ساده است. این یک فایل متنی اولیه و ساده است که باید در دایرکتوری ریشه دامنه شما قرار گیرد. اگر از وردپرس استفاده می کنید، در دایرکتوری اصلی نصب وردپرس شما قرار می گیرد.

بخش “آنچه انجام می دهد” کمی پیچیده تر است. اساسا، robots.txt فایلی است که دستورالعمل‌های دقیقی به ربات‌های موتور جستجو می‌دهد که در مورد صفحاتی که می‌توانند بخزند و فهرست‌بندی کنند – و از کدام صفحات دوری کنند.

وقتی عنکبوت‌های جستجوگر این فایل را در یک دامنه جدید پیدا می‌کنند، قبل از انجام هر کار دیگری دستورالعمل‌های موجود در آن را می‌خوانند.

اگر فایل robots.txt را پیدا نکردند، ربات‌های جستجو فرض می‌کنند که شما می‌خواهید هر صفحه خزیده شده و فهرست‌بندی شود.

اکنون ممکن است تعجب کنید که “چرا من می خواهم موتورهای جستجو صفحه ای را در سایت من فهرست نکنند ؟” این سوال خوبی است!

به طور خلاصه، به این دلیل است که هر صفحه ای که در سایت شما وجود دارد نباید به عنوان یک صفحه جداگانه برای اهداف نتیجه جستجو در نظر گرفته شود. (درباره این موضوع بعداً بیشتر توضیح داده می شود!)

اولین قدم شما این است که تأیید کنید که سایت جدید شما یک فایل robots.txt دارد. می توانید این کار را با FTP یا با کلیک بر روی File Manager از طریق CPanel یا معادل آن، اگر شرکت میزبان شما از CPanel استفاده نمی کند انجام دهید.

اگر آنجا نیست، می توانید به راحتی با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده مانند Notepad یکی ایجاد کنید.

توجه: بسیار مهم است که فقط از یک ویرایشگر متن ساده استفاده کنید، نه چیزی مانند Word یا WordPad، که می تواند کدهای نامرئی را در سند شما وارد کند که واقعاً همه چیز را به هم می زند.

وبلاگ نویسان وردپرس می توانند فایل های robots.txt خود را با استفاده از یک افزونه قابل اعتماد وردپرس مانند افزونه SEO Yoast بهینه کنند.

فرمت یک فایل robots.txt بسیار ساده است. خط اول معمولاً یک عامل کاربر را نام می برد، که فقط نام ربات جستجو است – به عنوان مثال، Googlebot یا Bingbot. شما همچنین می توانید از یک ستاره (*) به عنوان یک شناسه برای همه ربات ها استفاده کنید. این نوع افزونه وردپرس یک ابزار وبمستر موثر است.

بعد یک رشته از دستورات Allow یا Disallow است. اینها به موتورهای جستجو می‌گویند که کدام قسمت‌ها را باید بخزند و فهرست‌بندی کنند (“مجاز”) و کدام بخش‌ها را نادیده بگیرند (“عدم اجازه”).

این قوانین تضمین می کنند که فقط صفحاتی که می خواهید ایندکس شوند در نتایج جستجو قرار می گیرند.

بنابراین برای جمع بندی: عملکرد robots.txt این است که به موتورهای جستجو می گوید با محتوا/صفحات سایت شما چه کاری انجام دهند. اما آیا به ایندکس شدن سایت شما کمک می کند؟

همه آنچه گفته شد، بسیار مهم است که هنگام بازبینی فایل robots.txt خود بسیار محتاط باشید، زیرا اگر ندانید چه کار می کنید، اشتباه کردن آسان است.

یک فایل پیکربندی نادرست می تواند کل سایت شما را از موتورهای جستجو پنهان کند. این دقیقا برعکس چیزی است که شما می خواهید! شما باید بدانید که چگونه فایل robots.txt خود را به درستی ویرایش کنید تا از آسیب رساندن به نرخ خزیدن خود جلوگیری کنید.

ممکن است بخواهید یک توسعه دهنده باتجربه استخدام کنید تا از این کار مراقبت کند و اگر از خطر آسیب رساندن به سئوی خود راحت نیستید، این یکی را به حال خود رها کنید.

اگر می‌خواهید خودتان آن را امتحان کنید، می‌توانید از ابزار Google robots.txt استفاده کنید تا مطمئن شوید فایل شما به درستی کدگذاری شده است.

مرحله 11: سایت خود را با سایر موتورهای جستجو فهرست کنید

همچنین می توانید از رویکرد مستقیم استفاده کنید و URL سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید.

قبل از انجام این کار، باید بدانید که در مورد ارسال دستی URL سایت به عنوان روشی برای ایندکس کردن سایت، اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.

برخی از وبلاگ نویسان پیشنهاد می کنند که حداقل غیر ضروری است، اگر کاملاً مضر نباشد.

در بیشتر موارد، اگر سایت شما بیش از یک هفته فعال بوده است، موتورهای جستجو قبلاً آن را پیدا کرده اند. ارسال دستی بی معنی است و پرداخت پول به شرکت ها برای انجام آن برای شما سرقت است.

ارسال دستی موتور جستجو ممکن است مضر باشد زمانی که سایت خود را به سایت های ارسال رایگان ارسال می کنید که پیشنهاد می کنند سایت شما را در چندین موتور جستجو فهرست کنند. این لینک ها می توانند کیفیت پایینی داشته باشند و بر سئوی شما تأثیر منفی بگذارند.

همه این دایرکتوری های تصادفی و وب سایت هایی که قرار است سایت شما را به آنها ارسال کند را ببینید؟

اگر آن سایت ها توسط گوگل به عنوان هرزنامه دیده شوند، داشتن لینک هایی به سایت شما از آن ها به رتبه بندی سئوی شما آسیب می رساند. گوگل شما را به دلیل “ضمیمه شدن” به آن سایت ها جریمه می کند.

از آنجایی که روش های دیگری وجود دارد که کارآمد هستند، اکثر وبلاگ نویسان و صاحبان سایت این مرحله را نادیده می گیرند.

از طرف دیگر، تا زمانی که به گوگل، بینگ، یاهو یا سایر وب سایت های بسیار معتبر ارسال می کنید، زمان زیادی طول نمی کشد و نمی تواند به سئوی شما آسیب برساند.

برای ارسال URL سایت خود به Google، به سادگی از Google بخواهید تا URL های شما را از طریق به روز رسانی نقشه سایت بازرسی کند یا از ابزار بازرسی URL استفاده کند.

مرحله 12: محتوای خود را در Aggregators به ​​اشتراک بگذارید

گردآورنده‌های محتوا، وب‌سایت‌هایی هستند که به عنوان موتور جستجو برای محتوای ارسالی توسط کاربر عمل می‌کنند.

این بدان معناست که مردم محتوای خود را به این سایت ها ارسال می کنند، سپس بازدیدکنندگان می توانند مطالبی را از افراد در سراسر جهان جستجو و پیدا کنند. آنها شبکه های عظیمی از محتوای قابل جستجو هستند.

نمونه های معروف Reddit و Medium هستند.

ارسال محتوای خود در جمع‌آوری‌کننده‌ها منبع بسیار خوبی برای پیوندها و قرار گرفتن در معرض جدید است، درست مانند رسانه‌های اجتماعی.

جمع‌آوری‌های دیگری که می‌توانید محتوای خود را در آنها به اشتراک بگذارید عبارتند از:

  • Quora
  • اشتراک اسلاید
  • BlogEngage
  • دیگ
  • Scoop.it

Medium همچنین مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما است. برای اطلاعات دقیق تر، راهنمای کامل من برای افزایش ترافیک وب سایت خود با Medium را بررسی کنید.

مرحله 13: پیوند وب سایت خود را در همه جا به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از راه های ساده برای دریافت لینک به سایت یا وبلاگ جدید خود، از طریق به روز رسانی وضعیت اجتماعی شما است.

البته، این لینک‌ها nofollow خواهند بود ، اما همچنان برای اهداف هشدار فهرست‌سازی حساب می‌شوند، زیرا می‌دانیم که حداقل گوگل و بینگ سیگنال‌های اجتماعی را از صفحات وب ردیابی می‌کنند.

ضرب المثل قدیمی “شبکه شما ارزش خالص شماست” در اینجا نیز صدق می کند. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، اولین مشتریان شما می توانند از خانواده، دوستان یا افرادی باشند که می شناسند، بنابراین از اشتراک گذاری وب سایت جدید خود در حساب های رسانه های اجتماعی شخصی خود خجالت نکشید.

اگر در پینترست هستید، یک تصویر یا اسکرین شات با کیفیت از سایت جدید خود انتخاب کنید.

URL و یک توضیح بهینه شده را اضافه کنید (یعنی مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مناسب برای سایت خود استفاده می کنید) و آن را به تابلوی موجود یا تابلوی جدیدی که برای سایت خود ایجاد می کنید پین کنید.

من عاشق روشی هستم که Whole Foods از Pinterest برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده می کند (مثلاً غذاخوری ها و جویندگان دستور العمل های طبیعی). آنها تابلوهایی برای هر موضوعی، از جمله تعطیلات جاری و روندهای فصلی دارند.

اگر در YouTube هستید، خلاق باشید! یک ویدیوی اسکرین‌کست کوتاه برای معرفی سایت خود و برجسته کردن ویژگی‌ها و مزایای آن ضبط کنید. سپس URL را در توضیحات ویدیو اضافه کنید.

Social Media Examiner پیشنهاد می کند URL خود را در خط اول توضیحات قرار دهید.

همچنین توصیه می کنم از کلمات کلیدی مناسب در عنوان و توضیحات خود استفاده کنید.

اگر یک لیست ایمیل موجود از کسب و کار دیگری دارید که به همان جایگاه سایت جدید شما مرتبط است، می توانید یک ایمیل انفجاری برای کل لیست ارسال کنید که سایت جدید شما را معرفی می کند و یک پیوند را نیز شامل می شود.

Jon Morrow از شهرت Copyblogger این کار را با وب سایت جدید خود، Unstoppable.me انجام داد . او یک لیست ایمیل از هزاران نفر از مشاغل متعدد خود تهیه کرده است و با موفقیت از آن برای هدایت ترافیک به سمت سرمایه گذاری جدید خود استفاده کرده است.

هنگامی که او اولین پست خود را منتشر کرد، یک ایمیل برای مشترکین خود از سایر وب سایت های خود ارسال کرد تا آنها را از سایت جدید خود مطلع کند.

او همچنین از بخش بیو خود در سایت SmartBlogger برای هدایت ترافیک به وبلاگ جدید خود استفاده کرد.

در نهایت، حساب ایمیل شخصی خود را فراموش نکنید. URL و نام سایت جدید خود را به امضای ایمیل خود اضافه کنید. این ساده است، اما کار می کند.

مرحله 14: یک فید RSS را تنظیم کنید

RSS چیست؟

RSS یک فید خودکار از محتوای وب سایت شما است که با انتشار یک پست وبلاگ جدید به روز می شود. مخفف Really Simple Syndication یا Rich Site Summary است و هم برای کاربران و هم برای صاحبان سایت خوب است.

چگونه بر فهرست و خزیدن تأثیر می گذارد؟

خوب، قبل از اینکه به آن برسیم، بیایید اکنون یک چیز را روشن کنیم: بسیاری فکر می کنند RSS مرده است .

از زمانی که گوگل در سال 2013 گوگل ریدر را نابود کرد، تعداد کاربران به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. من فکر می کنم RSS به جای مرگ در حال تکامل است.

RSS به طور کلی به افزایش خوانندگان و نرخ تبدیل کمک می کند ، اما همچنین می تواند به ایندکس شدن صفحات شما کمک کند .

به کاربران، فیدهای RSS راه بسیار ساده‌تری برای مصرف حجم زیادی از محتوا در مدت زمان کوتاه‌تری ارائه می‌کنند.

کاربران می توانند در فید RSS شما در RSS خوان مورد علاقه خود مشترک شوند و پست های جدید شما را به صورت خودکار دریافت کنند. RSS خوان های محبوب Feedly و Feeder هستند.

به عنوان صاحب سایت، شما به طور فوری محتوای جدید را توزیع می کنید و راهی برای خوانندگان برای اشتراک در شما بدون نیاز به صرف نظر از آدرس ایمیل خود دریافت می کنید، کاری که برخی افراد دوست ندارند انجام دهند.

در حالی که هنوز می خواهید بیشتر تلاش خود را روی ایجاد لیست ایمیل خود متمرکز کنید ، ارائه اشتراک فید RSS با ارائه گزینه دیگری برای اشتراک در شما به افرادی که از حفظ حریم خصوصی آگاه هستند، تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

هنگام در نظر گرفتن فید RSS، چند روش برتر وجود دارد که باید دنبال کنید:

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید محتوای کامل پست یا گزیده ها را نشان دهید. اگر محتوای طولانی (بیش از 2000 کلمه) می نویسید، به احتمال زیاد باید فقط گزیده هایی را در فید RSS خود قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که فید شما شامل تصاویر است، در غیر این صورت مشترکان شما ممکن است اینفوگرافیک های ارزشمند یا سایر گرافیک های مورد نیاز برای درک پست را از دست بدهند.

راه‌اندازی فید RSS خود با Feedburner ابزار مدیریت RSS خود گوگل) به Google اطلاع می‌دهد که پست وبلاگ یا صفحه جدیدی دارید که آماده خزیدن و فهرست‌بندی است.

برای ایجاد یک فید RSS برای سایت خود، به Feedburner بروید. با حساب Google خود وارد شوید.

URL خود را در کادر وارد کنید و Next را بزنید.

feedburnder یک فید RSS راه اندازی کرد تا وب سایت ایندکس شود

به فید خود یک عنوان و یک URL Feedburner بدهید این آدرس عمومی فید RSS شما خواهد بود

سپس یک پیام موفقیت آمیز با URL Feedburner جدید خود خواهید دید. برای اینکه مردم در آن مشترک شوند، فقط به آن URL پیوند دهید.

برای مثال، می‌توانید دکمه‌ای در وب‌سایت خود داشته باشید که می‌گوید «اشتراک از طریق RSS» و به آن URL پیوند دهید.

مرحله 15: وب سایت خود را به فهرست راهنماها ارسال کنید

احتمالاً قبلاً می دانید که ارسال URL جدید خود به فهرست راهنمای وبلاگ می تواند به سایت شما کمک کند تا توسط کاربران بالقوه جدید “پیدا شود”. مگه چند قدم پیش بهت نگفتم اینکارو نکن؟

نکته اینجاست – اگر به روش درست پیش بروید، می تواند وب سایت شما سریعتر ایندکس شود.

روزی روزگاری، فهرست راهنماهای وبلاگ رایگان فضای دیجیتال را پر کرده بود. به معنای واقعی کلمه صدها – اگر نه هزاران – از این سایت ها وجود داشت و اکثر آنها ارزش کمی برای خوانندگان وبلاگ ارائه می کردند.

مشکل کیفیت آنقدر بد شد که در سال 2012، گوگل بسیاری از فهرست های سایت رایگان را از فهرست خود حذف کرد و به درستی رتبه بندی صفحات وب با ارزش محتوای کمی را کاهش داد.

Moz این موضوع را با تجزیه و تحلیل 2678 دایرکتوری مورد بررسی قرار داد و در نهایت به این نتیجه رسید که «از بین 2678 دایرکتوری، تنها 94 دایرکتوری ممنوع شدند – نه خیلی کهنه.

با این حال، 417 فهرست دیگر وجود داشت که از ممنوعیت اجتناب کرده بودند، اما جریمه شدند.

پس جواب چیست؟

اگر می‌خواهید به دایرکتوری‌ها ارسال کنید، مطمئن شوید که فقط به دایرکتوری‌هایی با رتبه‌بندی مناسب و معتبر ارسال می‌کنید.

بهترین فهرست از فهرست‌های راهنما که توسط وبلاگ‌های صنعتی و معتبر جمع‌آوری شده‌اند، می‌توانند به شما کمک کنند تا خوب را از بد جدا کنید، اما مطمئن شوید فهرستی که استفاده می‌کنید به روز باشد.

گزینه های دیگری که ممکن است بخواهید کاوش کنید TopRank است که دارای لیست عظیمی از سایت هایی است که می توانید فید RSS و وبلاگ خود را به آنها ارسال کنید. Technorati که یکی از برترین دایرکتوری های وبلاگ در اطراف است. و – پس از اینکه مقدار مناسبی از محتوای با کیفیت بالا را منتشر کردید – زیر دامنه Alltop برای جایگاه یا صنعت شما.

ارسال به سایت‌های با کیفیت بالا با رتبه‌بندی Domain Authority مناسب نه تنها می‌تواند محتوای شما را برای مخاطبان کاملاً جدید باز کند، بلکه لینک‌های ورودی را نیز فراهم می‌کند که می‌تواند موتورهای جستجو را وادار کند تا سایت شما را خزیده و فهرست‌بندی کنند.

یک راه آسان برای ارسال همزمان سایت به چندین فهرست، استفاده از یک سرویس رایگان به نام Ping O Matic است.

Ping O Matic به دایرکتوری ها اطلاع می دهد که وب سایت شما تغییر کرده است و آنها باید آن را فهرست کنند. این کار حدود 30 ثانیه طول می کشد، و در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

نام وبلاگ، URL صفحه اصلی و URL RSS خود را (اگر دارید) به این صورت پر کنید. در بخش Services to Ping، دایرکتوری هایی را انتخاب کنید که برای سایت شما منطقی هستند:

ارسال سایت های پینگوماتیک برای بهبود نمایه سازی وب سایت

روی Send Pings کلیک کنید و کارتان تمام شد.

ارسال سایت های پینگوماتیک برای بهبود نمایه سازی وب سایت
ارسال سایت های پینگوماتیک برای بهبود نمایه سازی وب سایت

مرحله 16: به طور مکرر خطاهای Google Crawl را بررسی کنید

این مرحله برای حفظ فرکانس نمایه سازی شما بسیار مهم است. من دوست دارم حداقل یک بار در ماه برای وب سایت های خود خطاهای خزیدن را بررسی کنم.

برای بررسی خطاهای خزیدن، کنسول جستجو را باز کنید.

در سمت چپ، روی Settings > Crawl Stats > Open Report کلیک کنید.

صفحه آمار خزیدن جایی است که می‌فهمید گوگل هر چند وقت یک‌بار وب‌سایت شما را ایندکس می‌کند، و قطعاً باید مراقب آن باشید.

به عنوان مثال، اگر نتایج من در حال بالا رفتن باشد، به این معنی است که Google در حال حاضر بیشتر من را ایندکس می کند – چیز خوبی است. اما اگر نمودار شما رو به پایین است، ممکن است نشانه‌ای باشد که باید محتوای بیشتری ارسال کنید یا یک نقشه سایت جدید ارسال کنید.

نمودار نمونه وب سایت ایندکس کنسول جستجوی گوگل

در مرحله بعد، به قسمت “Index” نگاه کنید و روی “Coverage” کلیک کنید.

این صفحه هر خطایی را که Googlebot هنگام خزیدن سایت شما با آن مواجه شده است، مانند خطاهای 404 به شما نشان می دهد.

در اینجا چیزی است که شما باید حداقل یک بار در ماه نظارت کنید:

  • خطاهای خزیدن
  • میانگین زمان پاسخگویی
  • آمار خزیدن
نمودار نمونه وب سایت ایندکس کنسول جستجوی گوگل

یکی دیگر از ابزارهای عالی برای استفاده از آزمایش‌کننده داده‌های ساختاریافته است. گوگل از داده های ساختاریافته (اسکیما) | (schema) برای درک بهتر موضوع وب سایت شما استفاده می کند.

داده های ساختاریافته اساساً به این معنی است که شما اطلاعات مرتبطی را در اختیار Google قرار می دهید تا به سؤالات کاربران پاسخ دهید.

چگونه اسکیما را بدست آورید؟

این بسیار پیشرفته است، بنابراین ممکن است این مورد دیگری باشد که می خواهید به یک توسعه دهنده برون سپاری کنید.می‌توانید تمام گزینه‌های داده‌های ساختاریافته را در گالری جستجوی Google ببینید.گوگل همچنین ابزار ساده‌سازی شده‌ای برای کمک به غیر توسعه‌دهندگان دارد که داده‌های ساختاریافته را به سایت‌های خود اضافه کنند. به Structured Data Markup Helper بروید و اطلاعات وب سایت خود را وارد کنید.سپس فقط باید عنصری را در صفحه وب که می خواهید به داده های ساختاریافته تبدیل کنید برجسته کنید.از منویی که ظاهر می شود، می توانید ویژگی هایی مانند نویسنده، تاریخ انتشار، تصویر، URL، بدنه مقاله و غیره را اضافه کنید.اگر داده‌های ساخت‌یافته را پیاده‌سازی کرده‌اید، می‌توانید از ابزار تست برای اعتبارسنجی آن استفاده کنید.

چگونه اسکیما را بدست آورید؟استفاده از رنک مث برای ساخت اسکیما مطالب سایت
استفاده از رنک مث برای ساخت اسکیما مطالب سایت

باز هم، این چیز بسیار پیچیده ای است، بنابراین اگر یک توسعه دهنده نیستید، احتمالاً بهترین کار این است که یک سئوکار را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.با افزونه رنک مث یا یواست وردپرس را نصب کنید.

استفاده از اسکیما FAQ رنک مث برای ساخت اسکیما مطالب سایت
استفاده از اسکیما FAQ رنک مث برای ساخت اسکیما مطالب سایت

مرحله 17: مطمئن شوید که صفحاتی که نباید ایندکس شوند، نیستند

برخی از صفحات هستند که نمی خواهید گوگل یا سایر موتورهای جستجو فهرست شوند. در اینجا صفحاتی هستند که نمی خواهید در جستجو نشان داده شوند:

صفحات تشکر: این صفحات معمولاً صفحاتی هستند که شخصی پس از ثبت نام در لیست پستی شما یا دانلود کتاب الکترونیکی در آن ها قرار می گیرد. شما نمی خواهید مردم از خط بگذرند و مستقیماً به کالاها برسند! اگر این صفحات ایندکس شوند، ممکن است مشتریانی را که فرم خود را پر می کنند از دست بدهید.

محتوای تکراری: اگر صفحاتی در سایت شما دارای محتوای تکراری یا کمی متفاوت هستند، مانند صفحه‌ای که برای آن تست A/B انجام می‌دهید، نمی‌خواهید ایندکس شود.

به عنوان مثال، بگویید که دو صفحه با محتوای یکسان در سایت خود دارید. شاید به این دلیل است که شما ویژگی های بصری طراحی خود را آزمایش می کنید، اما محتوای دو صفحه دقیقاً یکسان است.

همانطور که احتمالا می دانید محتوای تکراری به طور بالقوه یک مشکل برای سئو است. بنابراین، یک راه حل این است که از فایل robots.txt خود برای دستور دادن به موتورهای جستجو برای نادیده گرفتن یکی از آنها استفاده کنید.

در اینجا نحوه اطمینان از اینکه صفحاتی که می خواهید حذف کنید ایندکس نمی شوند آورده شده است.

  • گزینه 1: در فایل Your robots.txt

آن فایل robots.txt را که در مرحله 10 ساختیم، به خاطر دارید؟ می‌توانید دستورالعمل‌هایی را در آن اضافه کنید تا به موتورهای جستجو بگویید که یک فایل یا یک فهرست کامل را فهرست‌بندی نکنند. زمانی که می‌خواهید مطمئن شوید کل بخش سایتتان فهرست نشده باقی می‌ماند، می‌تواند مفید باشد.

برای اضافه کردن این، فایل robots.txt خود را باز کنید.

در صورت نیاز به یک تجدید کننده، نحوه انجام این کار را به مرحله 10 مراجعه کنید.

برای جلوگیری از ایندکس شدن یک صفحه، این کد را در فایل robots.txt خود وارد کنید.

Disallow: /nameoffolder

این همه چیز را در آن پوشه مسدود می کند. از طرف دیگر، می توانید فقط یک فایل را مسدود کنید.

Disallow: /folder/filename.html

آن را ذخیره کنید، دوباره در سرور خود آپلود کنید و تمام. برای اطلاعات بیشتر در مورد فایل‌های robots.txt، به robotstxt.org مراجعه کنید.

robotstxt
robotstxt
  • گزینه 2: از پیوندهای nofollow یا noindex استفاده کنید

این گزینه بسیار ساده است. هنگامی که در حال ایجاد پیوند در سایت خود هستید، فقط یک تگ nofollow یا noindex را به لینک <a href=””> اضافه کنید.

ابتدا بیایید منظور آنها را پوشش دهیم.

Nofollow: به گوگل می گوید که لینک های آن صفحه را نخزد.

این بدان معناست که اگر من از seoword.org به وب‌سایت شما لینک بدهم و از یک پیوند nofollow استفاده کنم، هیچ‌کدام از آب پیوند من (یا اعتبار دامنه) به شما منتقل نمی‌شود.

Noindex: به گوگل می گوید که صفحه را ایندکس نکند، حتی اگر عنکبوت بتواند آن را ببیند. به نتایج جستجو اضافه نخواهد شد.

می توانید همزمان از هر دو استفاده کنید.

در اینجا یک مثال است.

اگر برای رویدادی که فقط برای افراد VIP برگزار می‌کنید به صفحه فرود خاصی پیوند می‌دهید و نمی‌خواهید آن صفحه در نتایج جستجو ظاهر شود، باید با یک برچسب noindex به آن پیوند دهید.

اغلب، شما می خواهید از تگ noindex استفاده کنید. شما معمولاً فقط می خواهید از nofollow برای پیوندهای وابسته استفاده کنید، پیوندهایی که شخصی برای ایجاد آنها به شما پول پرداخت کرده است یا از آنها کمیسیون دریافت می کنید. این به این دلیل است که شما نمی خواهید “پیوندها” را بفروشید.

وقتی nofollow را اضافه می‌کنید، به Google می‌گوید که اعتبار دامنه شما را به آن منابع منتقل نکند. اساساً، هنگام پیوند دادن، وب را از لینکهای مخرب محافظت می کند.

Nofollow: به گوگل می گوید که لینک های آن صفحه را نخزد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که کل صفحه از نتایج جستجو از همه منابع حذف شده است، به جای اینکه فقط برچسب های nofollow یا noindex را در پیوندهای خود وارد کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا HTML صفحه را باز کنید.

اگر از CMS سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده می کنید، می توانید این فایل را با استفاده از Yoast ویرایش کنید تا یک تگ noindex اضافه کنید.

اگر یک CMS مانند وردپرس ندارید، می توانید صفحه مورد نیاز برای ویرایش را از طریق FTP دانلود کنید.

نمی دانید چگونه از FTP استفاده کنید؟ به مرحله 2 برگردید، جایی که من آن را توضیح می دهم!

روی صفحه ای که می خواهید از نتایج جستجو حذف شود کلیک کنید و آن را دانلود کنید.

آن را در یک ویرایشگر متن باز کنید. Notepad برای ویندوز یا TextEdit در مک برای این کار عالی هستند. به دنبال تگ </head> باشید، مانند این:

بدون کدگذاری برچسب شاخص، فهرست بندی وب سایت

درست قبل از آن تگ </head>، می‌خواهید یکی از کدهای زیر را وارد کنید.

اگر می‌خواهید صفحه در نتایج جستجو حذف شود، اما همچنان پیوندهای موجود در صفحه را دنبال کنید، از موارد زیر استفاده کنید:

<META NAME=”robots” CONTENT=”noindex”>

اگر می‌خواهید صفحه در نتایج جستجو قرار گیرد، اما گوگل لینک‌های موجود در صفحه را دنبال نکند، از موارد زیر استفاده کنید:

<META NAME=”robots” CONTENT=”nofollow”>

و اگر می‌خواهید صفحه از جستجو حذف شود و گوگل پیوندها را دنبال نکند، از موارد زیر استفاده کنید:

<META NAME=”robots” CONTENT=”noindex,nofollow”>

مثل این:

مرحله 18: برای به روز رسانی محتوای قدیمی برنامه ریزی کنید

بنابراین تا به حال در مورد نمایه سازی چه آموخته ایم؟

هر بار که وب سایت خود را به روز می کنید، گوگل می خواهد بیشتر در آن بخزد.

یک راه عالی برای سرمایه گذاری روی آن این است که برنامه ای برای به روز رسانی منظم محتوای قدیمی خود داشته باشید.

این در واقع کاری است که من در حال حاضر با این مگا پست انجام می دهم!

این پست در ابتدا در سال 2022 منتشر شده است و من برای به روز نگه داشتن آن حداقل هر چند ماه یکبار یا زمانی که تغییرات عمده گوگل اتفاق می افتد، آن را به روز می کنم.

اطلاعات به‌راحتی منسوخ می‌شوند، به‌ویژه در دنیای بازاریابی سریع. هر ماه، فهرستی از پست‌های قدیمی‌ترم تهیه می‌کنم و تعدادی را برای به‌روزرسانی با اطلاعات و نکات تازه انتخاب می‌کنم. با ویرایش حداقل چند پست در ماه، مطمئن می شوم که محتوایم مرتبط و مفید باقی می ماند.

برای بهترین تاثیر بر سرعت نمایه سازی خود، سعی کنید وب سایت خود را حداقل سه بار در هفته به روز کنید. این سه چیز می تواند ارسال یک پست وبلاگ جدید و به روز رسانی محتوا در دو پست قدیمی باشد.

به‌روزرسانی حداقل سه بار در هفته به Google می‌گوید بهتر است اغلب با شما تماس بگیرد تا مطمئن شود آخرین نسخه سایت شما را دارد.

همه این فهرست‌سازی و اطلاعات جدید به این معنی است که به‌روزرسانی پست‌های قدیمی شما می‌تواند ترافیک جستجوی ارگانیک شما را تا 111% افزایش دهد !

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید محتوای قدیمی خود را به روز کنید.

حقایق یا اصطلاحات قدیمی را بررسی کنید: برای مثال، این پست به Google Webmaster Tools اشاره دارد که اکنون کنسول جستجو نامیده می شود.

پیوند به منابع اطلاعاتی جدید: اگر در سال 2013 پستی درباره سئو نوشتید و از داده های همان سال در پست خود استفاده کردید، در آن زمان خوب است، اما نه در سال 2022. امتیازات و اطلاعات پشتیبانی خود را به روز کنید تا جدید باشد.

پیوندهای شکسته / پیوندهای جدید: پیوندهای خراب را بررسی کنید و آنها را اصلاح کنید یا در صورت نیاز پیوندهای موجود در پست خود را به منابع بهتر تغییر دهید. به عنوان مثال، من ممکن است پیوندهای قدیمی را به محتوای جدید و جدید در سایت خود هدایت کنم.

پیوند به محتوای دیگر خود: پیوندهایی به پست‌های جدید یا محتوای مرتبطی که از زمان پست اصلی منتشر کرده‌اید، اضافه کنید. اکثر وبلاگ نویسان این کار را به این صورت انجام می دهند:

مطالب مرتبط: آیا سئو مرده است؟

دیدگاه های خود را به روز کنید: این مهم است. پست‌های قدیمی را مرور کنید و در صورت نیاز، توصیه‌های خود را به موارد فعلی به‌روزرسانی کنید. اوضاع عوض میشود! راه حل هایی که به مردم ارائه می دهید نیز همینطور است.

سوالات متداول سایت نمایه سازی گوگل

چه فاکتورهای نمایه سازی وب سایت مهم هستند؟

نرخ خزیدن، توانایی گوگل و سایر موتورهای جستجو برای فهرست و خزیدن سایت شما، و خطاهایی که گوگل پیدا کرده است (به کنسول جستجوی گوگل نگاه کنید)

گوگل چگونه سایت شما را ایندکس می کند؟

گوگل از لینک های داخلی و نقشه سایت برای خزیدن سایت شما استفاده می کند. می توانید نقشه سایت خود را در کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید.

بازاریابی محتوا چقدر برای ایندکس کردن سایت شما توسط گوگل مهم است؟

داشتن ترافیک بیشتر به صفحات شما می تواند به ایندکس شدن آنها کمک کند. یک استراتژی بازاریابی محتوا و اهدافی برای افزایش ترافیک خود ایجاد کنید.

چه حوزه های استراتژی محتوا برای سایت جدید من مهم است؟

اهداف، مخاطبان هدف، انواع محتوا، دفعات انتشار، سیستم مدیریت محتوا و ابزارهایی را که برای انتشار و تبلیغ محتوا استفاده خواهید کرد، شناسایی کنید.

نتیجه گیری سایت شما را در گوگل ایندکس کنید

امیدوارم از این راهنمای عمیق برای ایندکس کردن وب سایت خود لذت برده باشید!

من می دانم که این چیزهای زیادی است. وقتی وبلاگ نویسی را شروع کردم، نیمی از این چیزها را نمی دانستم.

با اولین وبلاگم گوگل آنالیتیکس را نصب کردم و تمام شد!

البته، در آن زمان ما گزینه های زیادی برای بهبود رتبه سئو یا نمایه سازی خود نداشتیم، و مانند الان توسط یک الگوریتم پیچیده هدایت نمی شد .

به همین دلیل این راهنما را نوشتم. آموزش سئو و نمایه سازی هنگام راه اندازی یک وب سایت جدید بسیار مهم است، به خصوص با وجود همه رقابت های موجود در آنجا.

می توان در صفحه یک رتبه گرفت و “بزرگ ها را شکست داد”، اما برای رسیدن به آن کار و تحقیق زیادی لازم است.

بهترین توصیه ای که دارم این است:

به یادگیری ادامه دهید و از اخبار صنعت مطلع شوید. همه چیز خیلی سریع تغییر می کند، به خصوص وقتی صحبت از موتورهای جستجو می شود.

تحقیق خود را در مورد سئو انجام دهید و قبل از امتحان هر تکنیک پیشنهادی جدیدی را با تحقیقات مستقل خود بررسی کنید.

مطمئن شوید که سایت خود را به طور مکرر به روز می کنید – نه فقط با محتوای جدید، بلکه پست های قدیمی را نیز به روز می کنید . این باعث می‌شود که گوگل دوباره به سایت شما بازگردد و آن پست‌ها را برای بازدیدکنندگان جدید مرتبط نگه می‌دارد.

بعد، یک برنامه بازاریابی دیجیتال تهیه کنید.

برنامه بازاریابی محتوای خود را بنویسید، از جمله نحوه نظارت بر نمایه سازی، تجزیه و تحلیل، و نحوه به روز رسانی اطلاعات قدیمی در سایت خود. بدون یک برنامه مدون نمی‌توانستم به سرعت رشد کنم.

در نهایت، در صورت نیاز به کمک سئو حرفه ای کمک بگیرید. همه صاحبان کسب و کار زمان کافی برای ماندن در بازاریابی را ندارند، به خصوص که به سرعت تغییر می کند. یک سئوکار حرفه ای اغلب می تواند خیلی سریعتر به نتیجه برسد – و در واقع در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند.

چه تاکتیک های خزیدن و نمایه سازی را امتحان کرده اید؟ نتایج شما چه بود؟

سئو ورد با خدمات سئو می تواند فروش و سود بیشتری نصیب شما کند با ما تماس بگیرید |
۰۲۱۹۱۰۳۵۸۱۰

دیدگاهتان را بنویسید