پایگاه خبری: آیا آراد برندینگ کلاهبرداری است یا غول چراغ جادو + ۷ نقد منصفانه

برای هر کسی که می خواهد راهی را شروع کند دغدغه این است آیا دستم را در دست راهنما بدهم یا ندهم.

چطور به راهنمای خودم اعتماد کنم.

این حال روز کسانی است که نمی دانند آراد برندینگ کلاهبردای است یا غول چراغ جادو

“آراد برندینگ” در متنی که برای مشتری اش فرستاد اینطور بیان داشت:

ما با افتخار اعلام می ‌کنیم که همواره به اصول صداقت و شفافیت پایبند بوده و تمام تلاشم را کرده‌ ایم تا خدمات با کیفیت و ارزشمندی را ارائه دهیم.

اما باید تعهد به ایجاد یک تجربه مثبت برای مشتریان، نه تنها به عنوان یک برند بلکه به عنوان یک شریک قابل اعتماد، بر مبنای اعتماد و رضایت مشتریان ساخته شده شود.

از تمامی افرادی که اعتماد خود را به آراد برندینگ واگذار می کند تقاضا دارم این متن را با دقت بخوانید.

اما سوال افراد در مقابله با آراد برندینگ اینست که آیا “آراد برندینگ کلاهبردای” است یا راهی به سوی ثروت؟!
ما می‌توانیم با مثال ها و نشان دادن جزئیات و اطلاعات مرتبط با تجربه و خدمات آراد برندینگ جواب این سوال رو موارد زیر بررسی قرار دهیم:

تاریخچه آراد برندینگ:

مجموعه آراد برندینگ از سال ۱۳۸۵ در مشهد مقدس شروع به فعالیت کرد.

۱۷ سال فعالیت بیناگر فعالیت مداوم این مجموعه می باشد.

در آن زمان با بحث صنایع رباتیک آراد تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای خود را مطرح کرد و برندسازیش شروع شد و بعد از آن با تجاری سازی محصولات مختلف به کار خود ادامه داد.

در سال ۱۳۹۲ به نمایندگی های رسمی خود اعلام کرد که هر نمایندگی باید بر روی یک محصول تجاری

سازی کند و صاحب یک برند و هویت باشد تا در نهایت به عنوان کارآفرین موفق مطرح شود.

با گذر زمان، برندینگ تبدیل به یک استراتژی بازاریابی برای این مجموعه گسترده شد که شامل شناسایی، ارتقاء و حفظ هویت یک محصول است.

ایده ‌هایی از جمله “ارزش برند” و “تجربه مشتری” در ده ه‌های اخیر به آراد برندینگ افزوده شده‌ اند و نقش آن در جلب و حفظ مشتریان افزایش یافته است.
می توانید به لینک قدیمی زیر رفته و از جزییات مطالب با خبر شوید.

تاریخچه آراد برندینگ
یا به لینک زیر رفته و از هویت مدیران و اعضای اصلی این مجموعه با خبر شوید.

مدیران و اعضا شورا

آموزش آراد برندینگ:

همانطور که می دانید آموزش در زمینه تجارت می‌تواند بسیار مفید باشد.

مهارت‌های مدیریت، بازاریابی، مذاکره، مدیریت مالی و فهم اصول اقتصادی از جمله مسائلی هستند که می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند.

همچنین، بررسی بازار، تحلیل رقبا، و فهم نیازهای مشتریان نقش مهمی در موفقیت تجارت دارند.

به ‌طور کلی، آموزش مداوم و به‌ روز در زمینه تجارت می ‌تواند توانمندیهای کسب ‌و کار را ارتقاء دهد.

آراد برندینگ یک سیتم آموزش جالبی دارد که ۱۲ ترم پردازش و در اختیار تاجرانش با عنوان مدرسه تجارت قرار می گیرد.
همینطور برای همه کسانی که میخواهند با تجارت آشنا شوند پیش نیازی را تهیه کرده است که پیشنهاد میکنم ببینید.

0️⃣ پیش نیاز

1️⃣ ترم اول

2️⃣ ترم دوم

3️⃣ ترم سوم تا دوازدهم

و همچنین مکتب تجارت و راستی که بازخورد عجیبی در نزد طرفدارانش داشته است.

مکتب تجارت و راستی (تمرین و تکرار عملی دروس مدرسه تجارت)

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

مدرسه تجارت

تاجران آراد برندینگ:

تاجران نقش مهمی در تجارت ایفا می‌کنند.

آن‌ ها افرادی هستند که کالاها یا خدمات را خریداری کرده و سپس آن ‌ها را با افراد دیگر می ‌فروشند.

تاجران ممکن است در زنجیره تامین، انبارداری، بازاریابی و مذاکره‌های تجاری مشغول به فعالیت باشند.

هوش تجاری و تجربه در تجارت، از جمله ویژگی‌های مهم تاجران است که به آنها کمک می‌کند تا در بازار رقابتی موفق باشند.

جالب اینجاست آراد برندینگ از هر کسی می تواند تاجر بسازد چون ادعا دارد تجارت را می توان ساده یاد گرفت و غولی نیست که کسی از آن بترسد.
از این رو دشمنان زیادی پیدا کرده است که آن را امری طبیعی می داند و بر این باور است سر دسته آنها کسانی هستند که نمی خواهند راه تجارت برای کسی باز شود.

تاجران آرادی از همه جای ایران و جهان هستند و این به نوع خود پدیده ای جالب به شمار می آید.
توضیحات بیشتر و آشنا شدن با تاجران در لینک زیر
تاجران آرادی و نمایندگان

کارخانجات طرف قرارداد آراد برندینگ:

آراد برندینگ خود را یکی از بزرگترین تامین کننده محصولات در دنیا معرفی کرده است.

کارخانجات طرف قرارداد، معمولاً به واحدهای تولیدی اشاره دارد که با شرکت یا سازمانی قرارداد بسته ‌اند.

این قراردادها ممکن است مرتبط با تامین مواد اولیه، تولید محصولات خاص، یا خدمات خود باشد.

این نوع همکاری معمولاً بر اساس شرایط و توافقات مشخص در قرارداد صورت می‌پذیرد و به ایجاد یک رابطه تجاری مستدام بین دو طرف کمک می‌کند.

کارخانجات طرف قرار داد با آراد برندینگ در لینک زیر

کارخانه جات آراد برندینگ

خدمات آراد برندینگ:

لید و سیگنال یکی از مهمترین خدمات آراد برندینگ می باشد.
در دنیای تجاری به هر سرنخ اولیه ای که در انتها منجر به سود و پول شود لید گفته می شود.

زمانی که یک نفر از طریق ارسال فرم یا پیام در گوشی یا تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری با کسب و کار شما ارتباط برقرار نماید شما به یک لید دست یافته اید.

بعد از برقراری ارتباط اولیه با لیدها، راستی آزمایی و جداسازی صورت می گیرد.

لیدهای واقعی پتانسیل بالقوه برای مذاکره و تبدیل شدن به پول را دارند که به آنها سیگنال گفته می شود.
خدمات زیادی را در این مجموعه دیدم اما عمده خدماتی که این شرکت را متمایز قرار داد سیگنال از مشتری بود که هیچ مجموعه ای در دنیا این نوع خدمات را ندارد.

لید و سیگنال

آراد برندینگ کلاهبرداری:

موضوع جذاب و جالب تازه شروع شد و امیدوارم از مطالب من خسته نشده باشید.

آراد برندینگ کلاهبرداری است یا راهی به سوی ثروت؟

آراد برندینگ چیست؟
آراد برندینگ چطوری کلاهبرداری می کند؟

آراد برندینگ چطور از فقر به ثروت می رساند؟

آراد برندینگ چطور مرد را به تجارت سوق می دهد؟

آراد برندینگ غول چراغ جادو یا کابوس شب؟

همه اینها دغدغه کسانی است که می خواهند با آراد برندینگ فعالیت خودشان را شروع کنند.

نظرات دیگران راجب آراد برندینگ موافق و مخالف:

نظریات متفاوتی در این زمینه وجود دارد
عده ای آراد برندینگ را گنج می دانند و عده ای آراد برندینگ را چیز خاصی نمی دانند.
خود آراد برندینگ بر این اعتقاد است کسی که با این مجموعه انس ندارد و آموزشها و مطالبش رو دنبال نمی کند هیج نتیجه ای نمی گیرد.

اینکه یک مجموعه اینقدر صریح این موضوع رو بیان می کند نشان از این دارد به دنبال افرادی هستند که همسو در تجارت شود و نمی شود از آن تعبیر بدی داشت.

اما بخشی از نظرات کاربران آراد برندینگ را در اینجا قرار می دهیم.

سمیه کاشی

با سلام و احترام

بسیار متن جامع و کاملی بود در پاسخ به تمام شک و شبهاتی که برای خود فرد یا اطرافیانش موقع ورد به اراد ایجاد می شود
اراد دستگاه پولساز نیست
اراد مسیر پولساز هست. مسیر را باید طی کرد. با وسیله درست باید طی کرد. تا آخر باید طی کرد که به هدف که پول است رسید
ما جز تازه واردان آراد هستیم
در مدت آموزش هایی دیدیم که جای دیگری ندیدیم
عقل و منطق به ما می گوید وقتی تاجران موفقی هستن پس ماهم موفق می شویم
ولی باید صبر کنیم
صبر نه به معنی شکستن و منتظر بودن
بله به معنی حرکت و زمان دادن نا به ثمرنشستن
آن شالله در این مسیر درست، درست حرکت کنیم.

نظر دیگری از کاربران

هوشنگ رهنمامتین

بسم الله الرحمن الرحیم
واقعیت همین است،
من خودم از کسانی هستم که با ورود به آراد مطالبی رو یاد گرفتم که باید تمام باورهای نیم قرن گذشته‌ام را تغییر دهم و این تغییر بسیار سخت است.
آراد کلمات، جملات و مطالب بسیار دقیقی را بیان می‌کند که شنیدن، فهمیدن، باور کردن و عمل به آنها واقعاً سخت است.
همانطوری که فتح ‌های قله های کوه‌های مرتفع مانند دماوند سخت است.
فتح قله‌های اقتصادی چندین برابر سخت‌تر است و این صعود مرد خاص خود می‌خواهد.
گر مرد رهی میان خون باید رفت
سر جدا،دست جدا، سرنگون،باید رفت

نظر دیگری از کاربران

نیره آشوری

سلام
امروز میخوام فقط مادی در مورد آراد توضیح بدم،
از سال 92 با آراد آشنا شدم و پای آموزش هاش بودم و در حد توانم اجرا کردم. یه سوال اینجا پیش میاد، اگه نتیجه نگرفته بودم، میتونستم ده سال بمونم؟ حتی اگه خودم هم میخواستم بمونم، اگه جواب نگرفته بودم قطع به یقین اطرافیان و خانواده مخالفت میکردند و اجازه نمیدادن و میگفتن که دنبال یه شغل دیگه باشم. خدا رو شکر این قدر به درآمدهای بالایی رسیدم که هر چیزی که برای دوستان و هم سن و سال های من آرزو هست، برای من تحقق پیدا کرده. این که بهترین گوشی ها رو داشته باشم این که ماشین بخرم این که طلا بخرم و هر چیزی که دوست داشته باشم بخرم، دیگه واسم حسرت نمیشه و به راحتی میتونم خرید کنم.
فقط خواستم مادی توضیح بدم تا افراد بدونن اگه آموزش ها رو ببینن و اجرایی کنن موفق میشن. من هنوز هم پخش زنده ها رو نگاه میکنم، مدرسه تجارت شرکت میکنم و آموزش های مختلفی که آراد بذاره تمام تلاشم رو میکنم که باشم و یاد بگیرم چون میدونم برای موفقیت و رشد خودم لازم هست. امیدوارم افرادی که وارد مجموعه میشن، خیلی ساده نگذرن چون واقعا من و امثال من، وقتی ایده ای از خودمون برای افزایش ثروت نداریم، چه خوبه از مسیر افرادی پیروی کنیم که خودشون پولدار شدن و به ما هم یاد میدن. ممنونم

(من خودم با این شخص برای صحت نظرات صحبت تلفنی ای داشتم)

مهدی کرمی

سلام و عرض ادب
بله کاملا درست است.
آراد برندینگ راهیست بسوی ثروت
برای آنانکه از همه جا بریده اند و راه دیگری برایشان نمانده است.
آراد برندینگ راهیست بسوی ثروت
برای آنانکه همه مسیرها را رفته اند و به نتیجه ای نرسیده اند و با ضررهای مادی و معنوی که دیده اند فهمیده اند بهترین راه برای کسب ثروت به گواه تاریخ و تجربه تنها تجارت است.
این انسانها یی که وارد آراد شده اند و آراد را کلاه بردار می دانند، اگر همان گونه که در شغل های قبلی خود تلاش می کردند در مسیر تجارت هم تلاش می کردند قطعا موفق می شدند.
افرادی را میبینی که وقتی وارد آراد شدند از نظر مالی زیر صفر بودند و یک ورشکسته مالی بودند اما به آراد دل بستند و زندگی خودشان را با آراد بستند و وارد در تجارت شدند و الان بعد از گذشت چند سال در کشورهای دیگر دفتر تاسیس کرده و نماینده دارند، آنوقت حرف این انسان هایی که می گویند آراد کلاه بردار هست را می توان باور کرد.
انسان های به خواب رفته را می توان بیدار کرد ولی انسان هایی که خودشان را به خواب زده اند را نمی توان بیدار کرد.

لینک کامل نظرات و مقاله که جالب است در سایت آراد برندینگ نیز قرار دارد.

لینک کامل نظرات به همراه متن آراد برندینگ

پس از خواندن این متن می‌توانید با تامل در مطالب خوانده شده و تفکر در محتوا لینک ها و عکس ها نتیجه بگیرید.

بررسی نکات اصلی، ارتباط بخش ‌ها با یکدیگر و شناخت مفاهیم کلیدی به شما کمک خواهد کرد تا به نتیجه‌ گیری مناسب برسید.

من تمام تلاشم را برای شفافیت این موضوع انجام دادم.
اگر نکته ای دارید به شماره موبایل ۰۹۱۲۰۶۶۱۲۴۱ پیامک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید