معرفی ۴ رسانه اقتصادی برتر برای خرید رپورتاژ سئویی نتیجه محور

رسانه‌های اقتصادی مثل اقتصاد نیوز، اقتصاد آنلاین و دنیای اقتصاد، سایت‌های خبری و تحلیلی هستند که به بررسی و گزارش اخبار و تحولات اقتصادی ایران و جهان می‌پردازند. رسانه اقتصادی با ارائه محتوای کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف اقتصاد از جمله اخبار خودرو، طلا، ارز، ارز دیجیتال و… به افزایش آگاهی و دانش اقتصادی مخاطبان خود کمک می‌کند و همچنین با ارائه امکان خرید رپورتاژ آگهی قوی، امکان دریافت بازدیدکنندگان بیشتر و بهبود سئو سایت کسب و کارها را با تکنیک های مدرن روابط عمومی دیجیتال فراهم میکنند.

وب سایت‌های اقتصاد آفرین، افق اقتصادی، اقتصاد ژورنال و بانک اقتصاد جزء برترین رسانه‌های اقتصادی برای درج رپورتاژ از نظر متخصصان سئو در سال ۲۰۲۴ هستند و در ادامه نحوه خرید رپورتاژ آگهی از آنها را از تریبون بررسی میکنیم.

معرفی 4 رسانه اقتصادی برتر برای خرید رپورتاژ سئویی نتیجه محور

رپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

رپورتاژ آگهی، یک نوع تبلیغات متنی است که به صورت یک مقاله یا خبر در سایت‌های خبری و تخصصی مرتبط منتشر می‌شود. این نوع تبلیغات، به جای اینکه به صورت مستقیم و آشکار محصول یا خدمتی را معرفی کند، به صورت غیرمستقیم و ضمنی آن را به مخاطبان خود نشان می‌دهد.

رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین روش‌های بازاریابی برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند اعتماد و اعتبار خود را در میان مخاطبان خود افزایش دهند و همچنین، قدم مهمی در بهبود سئو وب سایت خود بردارند.

پست مهمان چیست؟ (منبع: تریبون)

“تمامی محتواهایی که بر روی یک وبسایت منتشر می‌شوند «پست» نام دارند. این پست‌ها می‌توانند حاوی محتواهای ویدئویی، صوتی، متنی و… باشند. پست مهمان به معنای تولید محتوا برای یک وبلاگ دیگر است. در واقع شما از طریق ایجاد این محتوا، مهمان یک وبلاگ دیگر می‌شوید و برای آن محتوا تولید می‌کنید!”

تاثیر رپورتاژ سئو محور بر رشد وب سایت

رپورتاژ سئو محور، یک نوع رپورتاژ آگهی است که با رعایت اصول و فنون SEO یا بهینه‌ سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) نوشته می‌شود. این نوع رپورتاژ، به شما کمک می‌کند تا رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش داده و ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

برخی از مزایای رپورتاژ سئو محور عبارتند از:

  • افزایش بازدید وب سایت

خرید رپورتاژ آگهی سئو محور، با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع کسب و کار شما، باعث می‌شود که وب سایت شما در جستجوهای مربوطه بالاتر قرار بگیرد و در نتیجه بازدید بیشتری از مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند.

  • افزایش اعتماد و اعتبار وب سایت

رپورتاژهای باکیفیت، با ارائه محتوای کیفی و ارزشمند در سایت‌های معتبر و مشهور، باعث می‌شوند که وب سایت شما به عنوان یک منبع موثق و معتبر در ذهن مخاطبان شناخته شود و در نتیجه اعتماد و اعتبار وب سایت شما افزایش یابد.

  • افزایش تعداد مشتریان

خرید رپورتاژ آگهی، با ارائه محتوای جذاب و مفید در سایت‌های مرتبط با کسب و کار شما، باعث می‌شود که بازدیدکنندگان وب سایت شما به مزایای محصول یا خدمت شما آگاه شوند و در نتیجه احتمال تبدیل آنها به مشتریان واقعی شما افزایش یابد. در این خصوص، معرفی شما توسط یک رسانه شناخته شده و معتبر نیز تاثیر بسزایی روی جلب اعتماد بازدیدکنندگان خواهد داشت.

۴  ویژگی یک رسانه اقتصادی ایده آل برای انتشار رپورتاژ سئویی نتیجه محور

همانطور که گفته شد، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند اعتماد و اعتبار خود را در میان مخاطبان خود افزایش دهند و همچنین به بهبود رتبه و سئو وب سایت خود کمک کنند.

اما این روش فقط در صورتی موثر خواهد بود که رپورتاژ شما در سایت‌های مناسب و معتبر منتشر شود. در غیر این صورت، ممکن است تاثیر منفی بر روی وب سایت شما داشته باشد.

 بنابراین، برای انتخاب بهترین سایت‌ها برای رپورتاژ آگهی، باید به چند ویژگی مهم توجه کرد که در ادامه به بررسی ۴ ویژگی که در انتخاب سایت درج رپورتاژ باید به آنها توجه شود می‌پردازیم.

۱.      بررسی میزان بازدید سایت میزبان

یکی از ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید رپورتاژ آگهی به آن توجه کرد، میزان بازدید آن سایت است. هر چه یک سایت دارای بازدید بیشتری باشد، رپورتاژ و وب سایت شما نیز توسط تعداد کاربران بیشتری بررسی خواهد شد.

بنابراین، شما باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که دارای رتبه و رنک بالایی در موتورهای جستجو مانند گوگل باشند و از منابع معتبری مانند ahrefs، moz، similarweb و گوگل برای بررسی میزان بازدید آنها استفاده کنید.

۲.     مرتبط بودن سایت میزبان با موضوع کسب‌وکار شما

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید در انتخاب سایت میزبان رپورتاژ آگهی به آن توجه کرد، مرتبط بودن موضوع سایت میزبان با محصول یا خدمتی است که شما ارائه می‌دهید. هرچه موضوع فعالیت سایت میزبان با محصول، خدمات و حوزه فعالیتی شما ارتباط بیشتری داشته باشد، احتمال جذب مخاطبان هدف شما بیشتر می‌شود.

همچنین از نظر رعایت فاکتورهای سئو، باید گفت که گوگل در آپدیت‌های اخیر خود به این موضوع اشاره کرده است که لینک‌های دریافتی یک سایت، بهتر است که از منابع معتبر و مرتبط باشد.

۳.    بررسی لحن سایت ناشر و مخاطبان هدف آن

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب سایت میزبان برای رپورتاژ آگهی به آن توجه کرد، سازگاری میان لحن و ادبیات سایت انتشار دهنده و مخاطبان هدف شما است. هر چه یک سایت با سلیقه و انتظارات مخاطبان شما نزدیک‌تر باشد، احتمال ایجاد اعتماد و ارتباط با آنها بیشتر می‌شود.

۴.     بررسی شرایط سایت منتشرکننده

شرایط و قوانین سایت انتشار دهنده از دیگر موارد مهم خرید رپورتاژ آگهی است. شما باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که شرایط مناسبی برای انتشار رپورتاژ شما داشته باشند و از حقوق شما به عنوان مشتری محترم رعایت کنند.

برخی از شرایطی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

·       مدت زمان انتشار و حذف رپورتاژ

بهتر است سایت‌هایی را انتخاب کنید که رپورتاژ شما را به مدت طولانی و بدون حذف در سایت خود نگه دارند و از پایداری و دوام رپورتاژ شما اطمینان حاصل کنند. به عنوان مثال اقتصاد آفرین، هیچگاه رپورتاژهای درج شده را حذف نمیکند.

·       تعداد لینک‌های خروجی و ورودی

شما باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که اجازه دهند شما تعداد مناسبی از لینک‌های خروجی را در رپورتاژ خود قرار دهید و همچنین از تعداد زیادی از لینک‌های ورودی به سایت خود اجتناب کنند. برای مثال در سایت های اقتصاد آفرین، افق اقتصادی، اقتصاد ژورنال و بانک اقتصاد میتوانید ۶ لینک فالو و ۲ لینک نوفالو درج کنید که خیلی مناسب است.

·       قیمت و شیوه پرداخت

توجه داشته باشید که بیش از حد پایین بودن قیمت رپورتاژ در یک وب سایت میتواند به معنای عدم کیفیت کافی سایت میزبان باشد؛ پس حتما به قدرت و امتیاز دامنه (DA و DR) سایت مدنظر دقت کنید. اقتصاد آفرین، افق اقتصادی، اقتصاد ژورنال و بانک اقتصاد از سایت‌هایی هستند که ضمن داشتن رتبه و امتیاز مناسب، از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است.

بهترین رسانه های اقتصادی برای درج رپورتاژ آگهی

در ادامه ۴ مورد از بهترین وب سایت‌های حوزه اقتصاد را که دارای این ویژگی‌ها بوده و بهترین گزینه‌ها برای درج رپورتاژ آگهی هستند را معرفی می‌کنیم.

اقتصاد آفرین | eghtesadafarin.com

اقتصاد آفرین یک سایت خبری و تحلیلی در حوزه اقتصاد ایران و جهان است که تمامی تحلیل‌های اقتصادی و ارزدیجیتال را به صورت یکجا ارائه می‌دهد. این سایت، فعالیت خود را با هدف خدمات ‌رسانی هوشمند به مخاطبان اقتصادی آغاز کرده است و از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های هوش مصنوعی برای جمع‌آوری، پردازش و بازنشر اخبار اقتصادی استفاده می‌کند.

برخی از ویژگی‌های اقتصاد آفرین شامل:

  • بازدید بالا: این سایت دارای بازدید مناسبی است و از سایت های پربازدید ایران قرار دارد. این سایت همچنین دارای رنک خوب و کلمات کلیدی مرتبط در گوگل است. همچنین اقتصاد آفرین دارای امتیاز دامنه (DR) 71 و دامین آتوریتی (DA) 65 میباشد.
  • ارتباط با موضوع کسب و کار: این سایت به طور کامل به موضوع اقتصاد مربوط است و اخبار و تحلیل‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف اقتصادی مانند بازار سرمایه، بانکداری، بیمه، ارز، طلا، نفت، صنعت معدن و تجارت، کشاورزی، ارز دیجیتال، مسکن و… ارائه می‌دهد.

اقتصاد آفرین | eghtesadafarin.com

– شرایط مناسب خرید رپورتاژ آگهی از اقتصاد آفرین

اقتصاد آفرین شرایط مناسبی برای انتشار رپورتاژ دارد و همچنین مورد تایید متخصصان سئو است.

  1. درج رپورتاژ بدون تگ تبلیغاتی
  2. هزینه مناسب مقرون به صرفه و مناسب
  3. امکان درج ویدیو و پادکست و…
  4. درج در شبکه‌های اجتماعی

برگرفته از: https://eghtesadafarin.com/ads-reportage

افق اقتصادی | ofogheeghtesad.com

افق اقتصادی یک سایت تحلیلی – خبری در زمینه اقتصاد ایران و جهان است که جدیدترین اخبار از افق اقتصادی ایران و جهان را به صورت لحظه‌ای و با ادبیاتی مناسب ارائه می‌دهد.

این وب سایت با هدف پاسخگویی به نیازهای برآورده نشده مخاطبان خاص اقتصادی و ترویج دانش اقتصادی بورس و سهام برای افق اقتصادی بهتر راه‌اندازی شده است و از سال ۹۲ به صورت تخصصی در زمینه بازنشر اخبار اقتصادی فعالیت می‌کند.

ویژگی‌های مناسب افق اقتصادی برای خرید رپورتاژ آگهی شامل:

  • بازدید مناسب: این سایت دارای بازدید خوبی است. امتیاز دامنه این سایت ۴۳ و دامین آتوریتی آن ۵۹ می باشد و به نسبت اقتصاد آفرین قیمت پایین تری دارد.
  • تنوع موضوعات اقتصادی: افق اقتصادی طیف وسیعی از اخبار اقتصادی شامل میشود که میتوان به اخبار صنعت معدن تجارت، اخبار خودرو، اخبار ارز و طلا، ارز دیجیتال، بیمه، اخبار بانک‌ها و… اشاره کرد.
  • لحن مناسب: این سایت از لحنی رسمی، تحلیلی و خبری برای ارائه محتوای خود استفاده می‌کند و از زبانی ساده و روان برای بیان اخبار و تحلیل‌های اقتصادی بهره می‌برد.

افق اقتصادی | ofogheeghtesad.com

شرایط مناسب خرید رپورتاژ آگهی از افق اقتصادی

افق اقتصادی نیز شرایط مناسبی برای خرید رپورتاژ سئو محور ارائه میکند و میتوانید از مزایای خوب آن استفاده کنید:

  • نمایش رپورتاژ در سایدبار
  • نمایش رپورتاژ در صفحه اصلی
  • دریافت ۶ لینک فالو
  • عدم محدودیت در درج لینک نوفالو
  • درج بدون تگ تبلیغاتی
  • درج رپورتاژ در شبکه‌های اجتماعی

برگرفته از: https://ofogheeghtesad.com/ads

اقتصاد ژورنال | eghtesadjournal.com

مجله اقتصاد ژورنال دیگر از رسانه‌های اقتصادی شناخته شده است که از طریق کانال تلگرام و سایت خود، اخبار و تحولات اقتصادی را به صورت روزانه و با زبانی ساده و روان به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

مجله اقتصاد ژورنال با هدف افزایش آگاهی و دانش اقتصادی مخاطبان خود و ارائه راهکارهای نوین برای کسب و کارهای اکوسیستم دیجیتال فعالیت می‌کند و از منابع معتبر و معتمد خبری استفاده می‌کند.

ویژگی‌های اقتصاد ژورنال برای خرید رپورتاژ آگهی سئو محور:

  • امتیاز و رتبه مناسب: اقتصاد ژورنال دارای DA: 56 و DR: 49 است و یکی از سایت‌هایی است که درج لینک شما در آن میتواند نتیجه مثبتی روی سئو سایتتان داشته باشد.
  • قیمت مناسب درج رپورتاژ: اقتصاد ژورنال علاوه بر اینکه یکی از بهترین مجله‌های اقتصاد در ایران است، از جمله سایت‌های اقتصادی برای درج رپورتاژ است و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
  • مخاطبان مناسب: اقتصاد ژورنال، رسانه‌ای عالی برای فعالان اقتصاد، تحلیل‌گران و معامله‌گران بازارهای مالی است و مطالب خود را به گونه‌ای نگارش میکند که مخاطبان به راحت‌ترین شکل، بیشترین درک را از اوضاع اقتصادی کشور داشته باشند.

اقتصاد ژورنال | eghtesadjournal.com

شرایط مناسب خرید رپورتاژ آگهی از اقتصاد ژورنال

با درج رپورتاژ آگهی در اقتصاد ژورنال میتوانید از شرایط و خدمات زیر بهره مند شوید:

  • درج در دسته بندی مرتبط
  • امکان درج محتوا تا ۵۰۰۰ کلمه
  • دریافت ۶ لینک فالو و ۲ لینک نوفالو
  • درج ۴ تصویر
  • بازنشر در تلگرام و اینستاگرام
  • درج ویدیو
  • نمایش در سایدبار و صفحه اصلی

برگرفته از: https://eghtesadjournal.com/ads-reportage

بانک اقتصاد یک سایت خبری و تحلیلی در زمینه بانکداری و اقتصاد ایران و جهان است که از سال ۸۰ به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند. این سایت با هدف ارائه اخبار و تحلیل‌های دقیق و بروز در زمینه بانکداری و اقتصاد، به افزایش سطح دانش و آگاهی مخاطبان خود کمک میکند.

برخی از ویژگی‌های بانک اخبار اقتصادی شامل موارد زیر است:

  • امتیاز رِیت و دامین آتوریتی: بانک اقتصاد سابقه نسبتا طولانی در حوزه اخبار اقتصادی داشته و دارای DR: 56 و DA: 61 میباشد.
  • مرتبط با موضوع کسب و کار شما: این سایت، اخبار و تحلیل‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف بانکداری و اقتصادی مانند سیاست‌های پولی، نظارت بانکی، اعتبارات، سپرده‌ها، تسهیلات، ارز، طلا، نفت، صنعت، کشاورزی و… ارائه می‌دهد.
  • لحن مناسب: بانک اقتصاد، اخبار و محتوای آموزشی خود را با لحن رسمی، خبری و تحلیلی تولید و نشر میدهد و این باعث درک بهتر مفاهیم اقتصادی توسط مخاطب و اعتماد بیشتر میشود.

بانک اقتصاد | bankeghtesad.com

شرایط خرید رپورتاژ آگهی سئو محور از بانک اقتصاد

 برخی از مزایای درج رپورتاژ در بانک اقتصاد شامل:

  • درج فوری و سریع رپورتاژ
  • درج در روزهای تعطیل
  • نمایش در صفحه اصلی و سایدبار
  • درج ویدیو و تعداد عکس نامحدود
  • انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
  • دارای دو پلن مختلف در رسانه تریبون

برگرفته از: https://bankeghtesad.com/ads-reportage

نحوه خرید رپورتاژ آگهی از برترین رسانه‌های اقتصادی ایران از تریبون

در این مقاله، ۴ سایت اقتصادی را که دارای ویژگی‌های سایت ایده آل برای رپورتاژ آگهی هستند و از نظر خریداران تریبون امتیاز خیلی بالایی را دریافت کرده اند معرفی کردیم. این سایت‌ها که عبارتند از اقتصاد آفرین، افق اقتصادی، اقتصاد ژورنال و بانک اقتصاد، شرایط و امکانات مناسبی برای خرید رپورتاژ آگهی سئو محور در کنار رسانه های قدرتمندی مثل اقتصاد نیوز، اقتصاد آنلاین و دنیای اقتصاد را فراهم کرده اند.

وب سایت تریبون: https://www.triboon.net

تلفن تماس تریبون: ۴۵۱۹۵۰۰۰-۰۲۱

پشتیبانی تلگرام تریبون: triboonco@

شما عزیزان نیز میتوانید جهت ثبت رپورتاژ آگهی‌های خود در آنها، به وب سایت تریبون، ساده‌ترین و معتبرترین راهکار درج رپورتاژ آگهی مراجعه نموده و آگهی خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید