بررسی بهترین دوره های آموزشی آکادمی سیتی نت

بررسی بهترین دوره های آموزشی آکادمی سیتی نت

آکادمی سـیتی‌نت با هدف آموزش و پرورش نیروهای جویای کار و علاقمند به یادگیری جهت ورود به بازار کار تاسـیس شـده است. ما در آکادمی سیتی‌نت با بررسی نیازهای موجود و منابع در دسترس به برگزاری دوره‌های متنوع در حوزه‌های برنامه نویسی، طراحی وب، دیجیتال مارکتینگ، شبکه های کامپیوتری، دوره‌های تخصـصـی هوانوردی و گردشگری اقدام و بستری مناسب برای آموزش تخصصی به دانشجویان و علاقه‌مندان فراهم آورده است.

در حال حاضر وب سایت آکادمی سیتی‌نت یکی از به روزترین بسترهای فروش دوره‌ها را طراحی و پیاده‌سازی کرده است. این وب‌سایت امکان خرید و پیش خرید دوره به سه شیوه فردی، دانشجویی و گروهی با امکان افزودن سناریو‌های مختلف تخفیف و کوپن تخفیف با هدف بهبود فرآیند خرید را دارا است.

بازار هدف در آکادمی‌سیتی نت، دانشجویان، علاقه‌مندان به حوزه‌های ذکر شده، کارمندان و فعالان حوزه گردشگری (مخصوصا آژانس‌های مسـافرتی) می‌باشـد. به روزبودن محتوای آموزشـی، امکان برگزاری حضـوری و آنلاین دوره‌ها، برگزاری برخی دوره‌های تخصصی ناموجود در بازار و مقرون به صرفه بودن هزینه دوره ها از جمله مزیت‌های رقابتی می‌باشد.  در ادامه با برخی از دوره های آموزشی آکادمی سیتی نت آشنا شوید.

فیگما چیست؟

فیگما چیست؟

فیگما یک ابزار طراحی است که مبنای طراحی آن، فضای ذخیره سازی ابری یا همان Cloud است. فیگما نرم افزاری است که برای کار تیمی طراحی شده و در این زمینه دسترسی عالی به تیم طراحی شما می دهد. در واقع در فیگما، هیچ واسطه ای برای جابجایی فایل ها نیست و به طور مستقیم این کار رخ می دهد.

یکی از مزیت ها و برتری های فیگما نسبت به سایر همتایان خود این است که روی هر سیستم عاملی که یک مرورگر باز شود قابلیت اجرا شدن دارد و از حیث سخت افزاری بسیار کم توفع است. این نرم افزار روی تمامی سیستم عامل های رایج نظیر لینوکس، مک و ویندوز قابل اجرا است.

فیگما یک ابزار کاربردی برای طراحی رابط کاربریست و می‌توان آن را جایگزین Sketch دانست. از ویژگی‌های بسیار متمایز فیگما می‌توان استفاده از آن هم بصورت نصبی در سیستم عامل و هم استفاده از آن در مرورگر نام برد.

شما در فیگما می‌توانید بصورت گروهی بر روی یک پروژه کار کنید و مسیری که هر فرد را طی کرده را رصد کنید و در رابطه با هر قسمت کامنت گذاری انجام دهید و به نظرات پاسخ دهید. برای به اشتراک گذاری طرح هایتان فقط کافیست که لینک آن را برای فرد ارسال کنید و در نتیجه شاهد باشید که به سرعت به طرح دسترسی دارد. شما می توانید دوره آموزش فیگما را به طور کامل در آکادمی سیتی نت تجربه کنید.

وب سرویس نیرا

دسترسی به اکانت رزرواسیون و وب سرویس نیرا فقط از طریق ایرلاین هایی امکان پذیر است که از سیستم رزرواسیون نیرا استفاده می کنند و شرکت های هواپیمایی این دسترسی را با شرایط بسیار سخت فقط به آژانس های هواپیمایی دارای مجوز بند “الف” واگذار می نمایند. ما با همکاری و هماهنگی با چندین آژانس هواپیمایی که از مشتریان سیتی نت هستند و دسترسی به وب سرویس نیرا دارند، امکانی را فراهم آورده ایم تا پرواز ایرلاین هایی که روی سیستم نیرا هستند را جهت رزرو آنلاین روی وب سایت مشتریانی قرار دهیم که امکان گرفتن وب سرویس نیرا را ندارند.

در ابتدای دوره آموزش نیرا نگاهی اجمالی به نرم‌افزار نیرا و شرکت نیرا می‌اندازیم و سپس در خصوص جزئیات دوره آموزش رزرواسیون نیرا و پیش‌نیازهای آن خواهیم پرداخت. نیرا یکی از نرم‌افزارهای آنلاین صنعت حمل و نقل هوایی (هواپیما)، زمینی (قطار و اتوبوس) و ترانسفر فرودگاهی می‌باشد. پس از حذف نرم‌افزار گابریل در این صنعت برخی از ایرلاین‌های داخلی از قبیل قشم ایر، کاسپین، ساها، آتا، کاروان، آسمان، کیش ایر، وارش، تابان و … روی این سیستم پروازهای خود را فعال کردند.

 

طراحی UI مهم‌تر از همیشه

طراحی UI مهم‌تر از همیشه

شاید چندسال قبل تجربه و رابط کاربری اینقدر مهم نبود و به آن توجه نمی‌شد. چرا که تعداد سایت‌ها و اپلیکشن‌ها کمتر بود و کسب‌وکارها از UI و UX در حد کار راه‌اندازی استفاده می‌کردند. مردم مجبور بودند از همان تک و توک سایتی که وجود دارد استفاده ‌کنند، حتی اگر ظاهر خوبی نداشت یا رنگ و لعابش چنگی به دل نمیزد.

اما این روزها دیگر داستان فرق می‌کند. در هر کسب ‌وکاری چندین رقیب وجود دارد و همه می‌خواهند مخاطب و مشتری را جذب بیزینس خود کنند. کاربر هم کلی انتخاب پیش رویش دارد، پس اگر سایت زشت، سخت و یا نامناسبی داشته باشید، خیلی راحت آن مخاطب را از دست داده‌اید.

اینجاست که رقابت در بین کسب ‌وکارهای آنلاین باعث می‌شود که سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها هر روز جذابتر و کاربردی‌تر شوند تا بتوانند مخاطب بیشتری جذب کنند.

خب با این حساب چه کسی می‌تواند کسب و کارهای اینترنتی را به این هدف مهم برساند؟

بله، یک کارشناس UI کاربلد! کسی که این روزها سایت‌ها به شدت به آن‌ها نیاز دارند تا سهم بازار خود را حفظ کنند. کسی که می‌داند سایت را چگونه بچیند و سازماندهی کند که هم کار با آن راحت باشد و هم خوش فرم و دلبر باشد.

تمرکز روزافزون در ایجاد یک تجربه کاربری بهینه باعث شده است تا برخی از افراد به‌عنوان متخصصان UI و UX، مشاغل مهمی را در شرکت‌ها داشته باشند و باید بگوییم با این حجم از گسترش فضاهای اینترنتی، متخصصان  UI و UX یک مهره کلیدی در شرکت‌ها خواهند بود. با گذراندن دوره آموزشی UI شما نیز میتوانید به یکی از متخصصین این حوزه بدل شوید.

استراتژی‌هایی که برای موفقیت لینکدین باید رعایت کنید!

 

استراتژی‌هایی که برای موفقیت لینکدین باید رعایت کنید!

توجه داشته باشید که شرایط همیشه به‌خوبی پیش نمی‌رود و باید حتما به برخی از مسائل، دقت شود توصیه ما به شما شرکت در دوره آموزش بازاریابی صادراتی با لینکدین است.

تکمیل و بهینه‌سازی پروفایل:

شما برای دیده شدن در این فضا، باید صفحه و پروفایل خود را به‌طور کامل و جذاب آماده کنید تا بتوانید از این طریق جذب مخاطب را انجام دهید. برای مثال عکس پروفایل خود را لگوی مربوط به کسب‌وکارتان بگذارید. اندازه عکس استاندارد برای پروفایل لینکدین، 400 در 400 پیکسل است.

برای خود استراتژی هدفمند داشته باشید:

یکی از موضوعاتی که می‌تواند کسب‌وکار شما را با مشکل مواجه کند، بی‌برنامه بودن در موضوع تولید محتوا است. شما باید هر روز، طبق برنامه‌ای که از پیش تنظیم کرده‌اید، برای کاربران خود محتوایی را انتشار دهید. البته به کیفیت محتوا و مسائل مربوط به آن نیز توجه داشته باشید که بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید.

بخشی از دانش خود را به اشتراک بگذارید:

اگر تصمیم دارید که در بازاریابی صادراتی موفق شوید، باید کمی از دانش خود را به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار دهید. این موضوع شاید کمی غیرعقلانی باشد، اما مطمئن باشید که تاثیرگذاری بالایی دارد و باعث جذب مشتری می‌شود. از همین رو توصیه می‌شود بخشی از محتواهای خود را به معرفی محصولی که تصمیم دارید آن را بازاریابی کنید، اختصاص دهید تا پس از مدتی متوجه تاثیر مثبت آن شوید.

بررسی فعالیت رقبا:

شما برای موفق شدن در زمینه بازاریابی، باید از فعالیت رقبا خود مطلع باشید و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. این موضوع به شما کمک می‌کند که بتوانید برای فعالیت خود الگوبرداری کنید و در مسیر موفقیت قرار گیرید. البته دقت داشته باشید که به‌هیچ‌وجه کپی‌برداری نکنید، زیرا این موضوع اثرات منفی را به همراه خواهد داشت.

فعالیت در لینکدین کار سخت و پیچیده‌ای نیست و شما می‌توانید با رعایت چند نکته به بهترین نتیجه دست پیدا کنید و اموری چون بازاریابی صادراتی، پیدا کردن نیروی کار و موارد دیگر را به بهترین شکل انجام دهید.

برگرفته از وب سایت آموزشی https://citynetacademy.net/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید