راهنمای استراتژی ریدیزاین سایتهای فروشگاهی (۲۰۲۳)

ریدیزاین یا باز طراحی سایت چیست؟ آیا انواع مختلف وبسایتها باید باز طراحی شوند؟ چندوقت از طراحی و توسعهی سایت گذشته باشد باید ریدیزاین شود؟ باز طراحی سایت چه ارتباطی با مارکتینگ و فروش کسبوکارها (سایتهای فروشگاهی) دارد؟ استراتژی ریدیزاین چیست و چرا مهم است؟
شما را نمیدانم اما من هر چند وقت یک بار جای وسایل را در اتاقم عوض میکنم. از جای آنها و تکراری شدن اتاقم خسته میشوم. خیلی از آدمها هستند که طراحی داخلی خانه را بعد از مدتی عوض میکنند. تغییر و تحول در محیط لازم است و در روحیه و حال آدمها هم موثر. یکنواختی همه را خسته میکند، حتی کاربران سایتها را.
بیشتر سایتها برای یک مدت محدود یا چند روز طراحی و ساخته نمیشوند. کاربران مدام به آنها سر میزنند، پس طبیعی است که ظواهر سایت در چشم آنها یکنواخت و خستهکننده شود. شاید این یکنواختی برای سایتهای خبری یا محتوایی خیلی بد نباشد. اما سایتهای فروشگاهی بحثشان جدا است. طراحی و جذابیت بصری سایتهای فروشگاهی در جذب کردن کاربر و تشویق کردن او به خرید موثر است.
در این محتوا به شما میگویم که باز طراحی سایت چه موقع ضروری است و چطور ..