کارهایی که میتوانید در کیش انجام دهید

پارک پرندگان و دلفین ها: پارک دلفین ها در جزیره تور کیش تابستان تنها دلفیناریوم ایران است و باغ پرندگان دارای گونه های مختلفی از پرندگان است.

کشتی یونانی: کشتی یونانی نام مستعار یک کشتی بخار باری به نام Khoula F است که از سال ۱۹۶۶ در سواحل جنوب غربی جزیره کیش ایران در ساحل قرار دارد.

غواصی و ورزش های آبی: جزیره کیش تمامی ورزش های آبی و غواصی در داخل و زیر آب را پوشش می دهد.

باغ ارم: باغ ارم یک باغ گیاه شناسی در شیراز، ایران است که قدمت آن به قرن سیزدهم (یونسکو) می رسد.

اگر اهل ورزش های آبی، دلفیناریوم ها، پرندگانی مانند پلیکان و پستانداران دریایی هستید، همراه با هوای خوب، تور جزیره کیش بهترین گزینه برای شماست. در طول این تور که ۷ روز طول می کشد، می توانید با کشتی یونانی خود که به نماد جزیره کیش تبدیل شده است، از سومین مقصد تعطیلات در جنوب غربی آسیا یعنی جزیره کیش دیدن کنید. غواصی در زیر آب نیز یکی دیگر از تجربه هایی است که در تور کیش ما نباید از دست بدهید. در کنار جزیره کیش، شما این شانس را دارید که از دو شهر بزرگ ایران دیدن کنید: تهران، پایتخت و شیراز، از سایت های ثبت شده یونسکو به نام باغ ارم، شیراز و کاخ گلستان در تهران دیدن کنید.

تور کیش تابستان ۱۴۰۱در بین ۱۰ جزیره زیبای جهان قرار گرفت و چهارمین مقصد تعطیلات در خاورمیانه است. به دلیل موقعیت منطقه آزاد تجاری، این جزیره با مراکز خرید، مراکز خرید، جاذبه‌های توریستی و هتل‌های استراحتگاهی به عنوان بهشت مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود.

 

آژانس مسافرتی برای گذراندن بهترین لحظات در ایران به شما پیشنهاد عضویت در تور کیش را می دهد.

جزیره کیش، نقطه ای جذاب در خلیج فارس، قدمتی ۳۰۰۰ ساله دارد. ورزش های آبی توچال انحراف دلپذیری را ایجاد می کند، بازدید از مناظر باستانی یک فرصت منحصر به فرد است و دوچرخه سواری در اطراف جزیره در مسیر دوچرخه سواری ساحلی یک تجربه سرگرم کننده است. همچنین مکان های زیادی برای گشت و گذار مانند کشتی یونانی، ساحل مرجانی جزیره، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، پارک آبی اقیانوس و شهر قدیمی حریره وجود دارد.

قشم که قبلا به نام کیشم نیز شناخته می شد، جزیره ای ایرانی در تنگه هرمز است. سوابق تاریخی مربوط به جزیره قشم به دوران قبل از اسلام بازمی گردد. فضای داخلی آفتاب سوخته آن دارای دره‌ها، تپه‌ها، غارها و دره‌های مهم زمین‌شناسی است که بیشتر آنها به‌عنوان بخشی از ژئوپارک جزیره قشم به رسمیت شناخته‌شده توسط یونسکو محافظت می‌شوند – سعادت برای دوستداران طبیعت.

 

آژانس مسافرتی برای گذراندن بهترین لحظات در ایران به شما پیشنهاد می دهد تا به تور جزیره قشم بپیوندید.

قشم، بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس، با جنگل‌های حرا، سواحل جذاب و ۶۰ روستای بندری در حاشیه است. اگر به دنبال یک تجربه جزیره اصیل هستید، قشم ناامید نخواهد شد. اینها برترین جاذبه های گردشگری قشم هستند: جزایر ناز، شیب دراز و لاک پشت دریایی، دره چاه کوه، دره ستاره ها و بسیاری موارد دیگر. به علاوه این جزیره دارای حیات وحش فراوانی از جمله پرندگان، خزندگان، دلفین ها و لاک پشت ها است.

بندرعباس شهری بندری و مرکز استان هرمزگان در کرانه جنوبی ایران و در حاشیه خلیج فارس است. اولین ذکر بندرعباس به زمان داریوش بزرگ برمی گردد که از ۵۲۲ تا ۴۸۶ پیش از میلاد حکومت کرد. ساکنان اصلی بندرعباس به بندری ها معروف هستند و اغلب به دلیل لباس های رنگارنگ و برقع هایشان دیده می شوند.

در حالی که مکان های دیدنی بندرعباس زیاد نیست، اما مکانی فوق العاده برای راه اندازی کمپ و بازدید از برخی از شگفتی های طبیعی منطقه است. با این حال، مدتی را در بازار ماهی مرکزی و بازار بگذرانید تا غذاهای دریایی تازه و محصولات محلی را انتخاب کنید. محیط پر جنب و جوش و مردم محلی و فروشندگان صمیمی را دوست خواهید داشت. بازدید از جزیره هرمز برای سفر به بندرعباس ضروری است. فقط ۸ کیلومتر با شهر فاصله دارد و در اینجا می توانید معجزه واقعی طبیعت را ببینید – یک گنبد نمکی. گنبد را می توان در هنگام جزر و مد، زمانی که سطح آب پایین است، دید. با این حال، در حالی که منتظر جزر و مد هستید، جزیره را کاوش کنید که برای تماشای پرندگان عالی است، زیرا کرکس مصری، لاروس و ترنس در آن زندگی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید