انتالیا شهری که همه به ان سفر میکند

مسافران ترکیه همواره از شهر زیبا و توریستی آنتالیا دیدن می کنند و یکی از مقاصد پرطرفدار در این کشور می باشد که در طول سال افراد زیادی از سراسر دنیا از آن بازدید می کنند. در سایت مسیر سبز اطلاعات مختلفی از تور آنتالیا وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید از آنها استفاده و از قیمت های لحظه ای و به روز برای سفر به این شهر قدیمی و جذاب آگاه شوید. همه-چیز-درباره-تور-آنتالیا

معرفی شهر آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب ترین شهر ها در منظقه مدیترانه است که دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادی می باشد. شما با سفر به این شهر از محو آرامش و زیبایی سواحل و جاذبه های دیدنی آن خواهید شد. قدمت آنتالیا بسیار زیاد است و گفته می شود که نام این شهر بر گرفته از آتالوس دوم است. این شهر دارای پوزشش های طبیعی زیبا و گسترده ای می باشد که چشم هر بیننده ای را به آب های مدیترانه تا کوه های سبر سبز خیره می کند. آنتالیا در غرب ترکیه واقع شده است که علاوه به مناطق سر سبز دارای گونه های جانوری مختلفی نیز می باشد. همچنین شاید برای شما جالب باشد که سیب به عنوان بزرگترین و محبوب ترین محصول کشاورزی در آنتالیا می باشد.

خرید تور آنتالیا

جهت خرید تور لحظه آخری آنتالیا راه های مختلفی به صورت آنلاین و حضوری وجود دارد که شما می توانید با قیمت های مختلف آن را تهیه کنید. با توجه به وجود افراد سود جو در این زمینه ما به شما سایت مسیر سبز ( masirsabz.net ) را پیشنهاد میکنیم که بسیار معتبر و با قدمت زیاد است که شما هم می توانید با خیال راحت و هم با قیمت مناسب تور های مسافرتی خود را رزرو و تهیه کنید.

جاذبه های تفریحی و گردشگری آنتالیا

آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است و جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوانی دارد. شما با استفاده از تور آنتالیا سایت مسیر سبز میتوانید از مناطقه چون مناره شکسته آنتالیا , برج ساعت , بندر قلعه كاله ايچی , دروازه هادریان , مناره‌ ییولی و آمفی تئاتر آسپندوس دیدن کنید. همچنین سواحل زیبا و معروف زیادی در آنتالیا می باشد که سالیانه گردشگران زیادی از کشورهای مختلف چون ایران را جذب خود می کنید که می توان به سواحل کنی آلتی آنتالیا , ساحل چیرالی و ساحل بلک آنتالیا اشاره کرد. از دیگر مناطق گردشگری آنتالیا می توان از موزه باستان شناسی , آکواریوم آنتالیا , منطقه سیده , دره عمیق پلدار , پارک آبی آکوالند و آبشارهای آنتالیا نام برد.

آب و هوای شهر آنتالیا

فصل بهار از بهترین زمان ها برای سفر به آنتالیا می باشد که این شهر درگیر باران های بهاری نیز می باشد. فصل تابستان در ترکیه گرم و خشک می باشد ولی با توجه به سواحل آنتالیا معمولا افراد زیادی در این فصل وارد این شهر می شوند تا از ساحل های آن استفاده و بازدید کنند. فصل پاییز یکی از پرطرفدارترین و منحصربه فردترین زمان ها برای سفر به آنتالیا است که میتوانید از هوای این شهر و رنگ زیبای درختان لذت ببرید. در فصل زمستان نیز دمای هوا کاهش و باراش ها افزایش می یابد و یکی از مرطوب ترین زمان ها در آنتالیا هست. اگر قصد سفر به آنتالیا را در هر فصلی دارین میتوانید از تورهای سایت مسیر سبز استفاده نمایید.

معرفی برخی از هتل های شهر آنتالیا

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید بد نیست تعدادی از هتل های معروف این شهر را بشناسید تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از تورها و هتل های آنتالیا بهتر است به سایت مسیر سبز مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه مشاهده کنید. اما به طور کلی در میان مکان های اقامتی مختلف این شهر ما می توانیم به هتل های معروفی چون هتل های زیر اشاره کنیم.

  • هتل کرون پلازا که ساحل مشهور کونیا آلتی قرار گرفته و مجهزبه امکانات زیاد از جمله رستوران های بزرگ می باشد.
  • هتل کنکورد که یک ختل 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد. این هتل بسیار بزرگ است و فاصله کمی تا ساحل دارد.
  • یکی دیگر از هتل های محبوب و معروف که در سواحل این شهر قرار دارد هتل ریکسوس آنتالیا می باشد که امکانات زیادی نیز دارد.
  • اگر دنبال چشم انداز زیبا به دریا و طبیعت سبز آنتالیا را دارید ما به شما هتل باروت لارا را پیشنهاد میکنیم که یک هتل تفریحی نیز می باشد.

سخن پایانی درباره سفر به آنتالیا

در بالا توضیحات کامل و جامعی برای سفر به آنتالیا در اختیار شما قرار دادیم. در صورتی که قصد سفر به ترکیه را دارین پیشنهاد میکنیم حتما از این شهر توریستی دیدن کنید و برای خرید تور آنتالیا می توانید به سایر مسیر سبز با نشانی https://www.masirsabz.net مراجعه کرده و با استفاده از آن سفر شیرینی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید