بهترین مکان های دبی

1. بهشت ​​خریداران
بهشت خریداران دبی مال
اگر اهل خرید هستید، می توانید بهترین تجربه را در تور دبی داشته باشید. ویژگی بدون مالیات تجربه رضایت بخشی را برای خریداران فراهم می کند. این مکان همچنین هر از چند گاهی فروش و تخفیف ویژه ارائه می دهد. بنابراین، شما می توانید هزاران گردشگر را در فصول خرید به این مکان بیابید. شما می توانید مکان های خرید زیادی را در دبی پیدا کنید. دبی مال بزرگترین مرکز خرید جهان است. از اینجا می توانید پوشاک و جواهرات مد روز خریداری کنید. همچنین، می توانید لباس های سنتی عربی را تهیه کنید.

مرکز خرید امارات یک مقصد خرید منحصر به فرد است. به عنوان یک مرکز خرید شناخته می شود. اگر به دنبال چند معامله خوب برای طلا هستید، باید از بازار طلای دیره دیدن کنید. در اینجا می توانید بیش از 300 فروشگاه خرده فروشی پیدا کنید. اما، مطمئن شوید که در چانه زدن در این مکان خوب هستید. علاوه بر این، می‌توانید پشمینه، لباس‌های ابریشمی و فرش را در بازار بور دبی خریداری کنید.

همچنین می توانید از اینجا سوغاتی بخرید. اینها کفش علاءالدین و اقلام سوغات برج خلیفه و … می باشد. دهکده جهانی جایی است که محصولات کشورهای مختلف را در آن تهیه می کنید. کشورهایی مانند هند، آفریقا، آمریکا، اروپا و کشورهای عربی در این نمایشگاه بین المللی شرکت می کنند.

علاوه بر این، می‌توانید برای خرید با کلاس بالا در مرکز برجمان بروید. در اینجا می توانید برندهای برتر مانند کریستین دیور، لویی ویتون، ورساچه، و دولچه و گابانا و غیره را بیابید. اگر به دنبال لوازم برقی یا خانگی هستید، خیابان الفهیدی را از دست ندهید. علاوه بر این، می توانید عطار یا عطر عربی، سنگ بخت، عود، قلیان، ادویه دبی و قهوه عربی خرید کنید.

2. ورزش های آبی باورنکردنی

شما می توانید تعداد زیادی از ورزش های آبی را در دبی پیدا کنید. شما می توانید بهترین تجربه پاراسلینگ را در اینجا داشته باشید. سواری با چتر نجات که توسط قایق هدایت می شود، منظره پانورامایی فوق العاده ای از دبی به شما می دهد. Arabia Horizons بهترین مکان برای امتحان پاراسلینگ است. فلای فیش یکی دیگر از فعالیت های هیجان انگیز در دبی است. به یک بادی بسته می شوید و روی آب پرواز می کنید. ساحل جی‌بی‌آر مکانی است که می‌توانید برای ماهیگیری با هواپیما بروید. همچنین می توانید در ساحل JBR به قایق سواری سریع بروید. فلای بورد را با ایستادن روی جت پک و بالا رفتن در آسمان امتحان کنید. سواری هیجان انگیز در کوسه فلزی Seabreacher در Rixos the Palm کنید.

کایت‌سرفینگ نیز یکی دیگر از فعالیت‌های معروف اینجاست. در دبی مارینا می توانید از بادبادک سواری لذت ببرید. با لذت بردن از غواصی در آتلانتیس پالم، مناظر نزدیک از پرتوهای مانتات، مرجان ها و کوسه ها را مشاهده کنید. علاوه بر این، می توانید موج سواری، ویک بورد و اسکی روی آب انجام دهید. شنا با دلفین های پوزه بطری شایان ستایش را از دست ندهید. دلفیناریوم دبی بهترین مکان برای آن است. علاوه بر این، می توانید در خلیج فارس به ماهیگیری عمیق بپردازید. سفر ماجراجویانه آسمان را از دست ندهید.
و اگر قصد تور ارزان دبی دارید میتوانید به سایت معراج گشت بروید

3. تجربه بی نظیر بیابان
سافاری صحرا در دبی
دبی تجربه فوق العاده ای از فعالیت های بیابانی را به شما می دهد. سافاری صحرا در دبی هیجان انگیزترین فعالیت اینجاست. شما می توانید از یک سافاری پر زرق و برق در صحرا در شب لذت ببرید. تپه شنی و تماشای ستاره چیزهای هیجان انگیزی هستند که باید در سافاری شبانه انجام دهید. همچنین، گزینه ای برای سافاری یک روزه نیز وجود دارد. تماشای طلوع و غروب خورشید بر فراز صحرای عربستان تجربه شگفت انگیزی را به شما می دهد. رانندگی با رنج روور در بیابان واقعاً به شما احساس پادشاهی می دهد. علاوه بر این، سافاری جیپ در زمین های شنی هیجان انگیزتر است. سافاری شتر نیز همین هیجان را به سفر شما می بخشد. علاوه بر این، اسکی روی شن یک فعالیت معروف در دبی است. شما از ماجراجویی سر خوردن در بیابان لذت می برید. اگر دوچرخه‌سوار هستید، باید دوچرخه‌سواری چهارگانه داشته باشید.

علاوه بر این، بالون زدن به شما امکان می دهد نگاهی اجمالی به حیات وحش بیابان داشته باشید. می توانید شتر و غزال را در صحرا ببینید. همچنین، دبی تفریحات شبانه در بیابان را ارائه می دهد. می توانید اقامت خود را در چادرهای مجلل رزرو کنید و از برنامه های سرگرمی لذت ببرید. آتش خوردن، شکم رقصیدن، چرخیدن معروف است.

علاوه بر این، یک BBQ و آتش سوزی وجود دارد. می توانید از کمپینگ شبانه در کمپ سافاری کویر آتلانتا و کمپ بادیه نشین لذت ببرید. همچنین آل ماها ریزورت دبی نیز وجود دارد. تجربه شما از یک شب عربی با مقداری کباب و حمص خوشمزه کامل نیست.

دیدگاهتان را بنویسید